Schimbarea majoră pe care vrea să o facă Carrefour. Îi privește pe toți clienții

Ana Anitoiu 10.11.2021, 20:43
Schimbarea majoră pe care vrea să o facă Carrefour. Îi privește pe toți clienții

Carrefour vrea să facă o schimbare majoră ce îi privește pe toți clienții. Reprezentanții companiei au prezentat strategia digitală și obiectivele pentru următorii ani, până în 2026, miercuri, la evenimentul Digital Day ce a avut loc la Paris.

Ce obiective are Carrefour până în 2026

Grupul Carrefour a transmis printr-un comunicat de presă că unul dintre obiectivele sale este să-și tripleze valoarea brută a mărfurilor (GMV) în comerțul electronic până în 2026, astfel încât să ajungă la 10 miliarde de euro.

Totodată, Carrefour se așteaptă ca mediul digital să aibă un aport suplimentar de 600 de milioane de euro la venitul operațional din activități recurente în 2026, raportat la 2021. Pentru ca acest lucru să se întâmple, compania își va mări cu aproximativ 50% investițiile în digital în perioada 2022 – 2026.

Astfel, Grupul Carrefour își crește obiectivul anual de investiții la aproximativ 1,7 miliarde de euro, adică limita superioară a intervalului de 1,5-1,7 miliarde de euro ce a fost comunicat la începutul anului în curs.

Strategia Carrefour este construită pe patru piloni: accelerarea e-commerce, ancorarea în date, digitalizarea serviciilor financiare și transformarea operațiunilor tradiționale de retail. În plus, grupul și-a anunțat intenția de ajunge la neutralitatea emisiilor de carbon în activitățile sale de comerț electronic până în anul 2030.

Schimbarea majora pe care vrea sa o faca Carrefour. Ii priveste pe toti clientii
Magazin Carrefour

Ce schimbare majoră va face Carrefour

Reprezentanții Carrefour au explicat că are în plan să reușească livrarea express, în mai puțin de trei ore, și comerțul rapid, în mai puțin de 15 minute, pentru a-și consolida poziția de lider în livrarea la domiciliu în piețele sale cheie. În ceea ce privește comerțul rapid, grupul a anunțat în urmă cu ceva timp lansarea Carrefour Sprint în Franța, în parteneriat cu Uber Eats și Cajoo.

De asemenea, Carrefour vrea să se impună prin servicii cum este cel de ”personal shopper,” ce înregistrează succes în mai multe piețe, inclusiv în România, prin aplicația Bringo.

”Platforma Carrefour Links le permite partenerilor industriali ai Carrefour să desfășoare campanii de marketing pe toate activele Grupului (site-uri web, aplicații, magazine) și să măsoare impactul real al acestora, de la vizibilitate la tranzacțiile de vânzare.

Grupul anticipează o creștere foarte rapidă a acestei activități și se așteaptă ca platforma să genereze un profit operațional suplimentar de 200 de milioane de euro în 2026 față de 2021”, mai arată comunicatul Carrefour.

Mai mult, grupul și-a stabilit obiectivul de a se baza în totalitate pe Cloud în 2026 astfel încât să crească agilitatea sistemelor și să reducă timpul de lansare a produselor și serviciilor pe piață. În plus, Carrefour se va concentra pe digitalizarea serviciilor financiare.

”Grupul și-a construit servicii financiare și de asigurări, în special prin cele cinci bănci ale sale din Franța, Brazilia, Spania, Belgia și Argentina și prin acorduri comerciale. Aceste activități au fost deja parțial digitalizate, 30% dintre posesorii de carduri și 38% din producția de credite provenind din mediul digital.

Strategia digitală a serviciilor financiare este așteptată să genereze un venit operațional suplimentar de 200 de milioane EUR în 2026 raportat la 2021”, mai arată comunicatul.

Grupul Carrefour a mai subliniat că adoptând o cultură axată pe date și digitalizare va face schimbări profunde inclusiv cu privire la: prețuri, strategia de sortimentare,  fluxurile logistice și de aprovizionare, previziunile de activitate și procesele administrative.

Urmăriți Impact.ro și pe