Lidl, veste uriaşă pentru toţi clienţii din România. Cum poţi face acum cumpărături fără să stai la cozi în magazine

Stan Filon 08.12.2021, 11:19
Lidl, veste uriaşă pentru toţi clienţii din România. Cum poţi face acum cumpărături fără să stai la cozi în magazine

Lidl vine în întâmpinarea clienților săi cu o veste foarte bună, chiar înaintea Sărbătorilor de iarnă! Compania vrea să le facă cumpărătorilor viața mai ușoară, mai ales în această perioadă de pandemie, când distanțarea socială este foarte importantă. Astfel, a fost lansată recent o nouă modalitate de cumpărare de produse, care permite rezervarea şi ulterior ridicarea produselor din magazine: Click&Pick.

Lidl vine cu o veste uriaşă pentru toţi clienţii din România

Așadar, vin vești bune pentru toți fanii magazinelor Lidl din România. Aceștia vor putea face cumpărături fără să se maiplimbe printre rafturile magazinului, în pragul Sărbătorilor. În plus, aceștia se pot asigura că prind ofertele dorite, fără să se mai întrebe dacă vor mai găsi sau nu marfa dorită în magazine. Mai exact, pot rezerva produsele dorite, apoi se programează pentr ridicarea și plata lor.

Trebuie menționat faptul că opţiunea care permite rezervarea şi ulterior ridicarea produselor din magazine va fi disponibilă până pe data de 19 decembrie. În acest moment pot fi rezervate produse precum carcasă de porc, cozonac, brad natural de Crăciun, dar și Jamon Serrano Reserva.

Lidl vine cu o veste uriasa pentru toti clientii din Romania
Lidl vine cu o veste uriasa pentru toti clientii din Romania

A fost lansat serviciul Click&Pick

Așadar, dacă nu vrei să mai pierzi timpul în magazin, foloseşte serviciul Click&Pick de la Lidl. Aceasta îţi permite să rezervi şi să ridici ulterior produsele dorite din magazin. Reprezentanţii retailerului informează că stocurile sunt actualizate permanent, iar clienții trebuie să verifice disponibilitatea produselor.

„Aplicația a trecut recent printr-un proces de actualizare, motiv pentru care este posibil ca unele funcții să nu fie afișate corespunzător”, transmit reprezentanţii LIDL.

În anumite cazuri, actualizarea aplicației Lidl Plus este necesară pentru a folosi serviciul Click&Pick. În primul rând, trebuie să selectaţi magazinul de unde veţi ridica produsele, după care le veţi putea rezerva. Selectaţi intervalul orar în care puteţi merge după cumpărături. Ultimul pas îl reprezintă prezentarea mesajului de confirmare la magazinul selectat pentru ridicarea produselor rezervate și plata, care se va face la casele de marcat.

Lidl Plus este primul program digital de loializare al retailerului în România și include un card digital de fidelitate. Serviciul prevede avantaje oferite clienților, precum accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, precum și centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor.

Lidl se afă în România de 10 ani, după ce a preluat discounterul Plus. Retailerul a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri pentru piața locală de 12,86 miliarde de lei, în creștere cu 31% față de 2019.

Urmăriți Impact.ro și pe