De când încep să se emită facturile Hidroelectrica. Compania a făcut anunțul, toți clienții trebuie să afle

Badea Violeta 27.01.2023, 21:28
De când încep să se emită facturile Hidroelectrica. Compania a făcut anunțul, toți clienții trebuie să afle

Anunț important pentru clienții Hidroelectrica. Reprezentanțiii companiei au anunțat, în urmă cu puțin timp, că au început procesul de facturare. Reamintim că românii care au contracte de furnizare a energiei la Hidroelectrica nu au mai primit facturi din primăvara anului trecut.

Când vin facturile de la Hidroelectrica? Reprezentanții companiei au făcut anunțul

Anul trecut, foarte mulți români au venit la Hidroelectrica de la alți furnizori de energie, asta pentru că acest producător a oferit prețuri mai mici. Compania, însă, gestionează cu greu volumul uriaș de clienți. Au fost probleme cu emiterea facturilor, dar și cu transmiterea indexului.

Acum, lucrurile s-au rezolvat, cel puțin asta susțin reprezentanții Hidroelectrica. Începând de săptămâna viitoare, clienții celebrei companii vor începe să primească facturile.

Însă, șefii producătorului spun că nu vor veni toate odată din urmă, ci pe rând. Totodată, aceștia îi atenționează pe români că este posibil să primească mai multe facturi pe lună, la distanță de o săptămână sau două, astfel încât, până în luna martie să ajungă la zi cu facturile.

Facturile se pot achita în termen de 45 de zile. Cei care întâmpină probleme financiare și nu își pot achita sumele adunate, pot depune o solicitare pentru eșalonare.

Cererea se poate descărca de pe site-ul instituției. Facturile restante se pot achita în maximum șase rate, fără penalizări. Modelele de cereri sunt disponibile aici:

Citește și România urmează să ia energie de la arabi. Colaborarea neașteptată dintre Hidroelectrica și Emirate. „Sunt demarate discuțiile la nivel tehnic”!

Clientii Hidroelectrica isi vor primi facturile
Clientii Hidroelectrica isi vor primi facturile

Anunțul oficial al companiei

Pe pagina web, Hidroelectrica a publicat, de curând, un anunț conform căruia „a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare, care integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor”.

„Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor”, a transmis Hidroelectrica.

Citește și Cum trimiți indexul la Hidroelectrica. Sfaturi utile pentru clienții care se confruntă cu probleme!

Urmăriți Impact.ro și pe
Badea Violeta
  Este redactor Impact.ro, acest site reușind să îi redea satisfacția reală a unei pasiuni și a unui loc de muncă în acealași timp. Violeta a terminat Facultatea de Jurnalism și...