Cum trimiți indexul la Hidroelectrica. Sfaturi utile pentru clienții care se confruntă cu probleme

Badea Violeta 24.01.2023, 20:51
Cum trimiți indexul la Hidroelectrica. Sfaturi utile pentru clienții care se confruntă cu probleme

În ultima vreme, tot mai mulţi clienți Hidroelectrica se plâng de faptul că nu pot să transmită indexul, asta cu toate că urmează pașii de pe site-ul companiei. Mulţi oameni susțin că nu pot transmite seria contorului, iar alții spun că primesc „eroare”. Iată câteva sfaturi utile pentru clienții care se confruntă cu probleme!

Recomandări pentru transmiterea indexului

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) recomandă oamenilor să transmită lunar indexul, în perioada stabilită, către furnizori, astfel încât facturarea să reflecte cât mai fidel consumul realizat, dar şi ca să evite eventuale surprize.

Clienții Hidroelectrica încearcă să țină cont de acest sfat, dar s-au lovit de câteva probleme. De curând, mai multe persoane s-au plâns pe grupul de Facebook că nu pot trimite indexul contorului.

Prin urmare, administratorul grupului a oferit o serie de sfaturi acestora. El a precizat că indexul Hidroelectrica se poate face în două feluri: pe site-ul instituției sau telefonic. Pentru fiecare modalitate aleasă, însă, există câţiva paşi importanți de urmat. Iată care sunt aceștia:

  • Transmiterea indexului telefonic

„Pentru comunicarea indexului folosind varianta telefonică, aveți nevoie de codul locului de consum pe care îl găsiţi pe a doua pagină a facturii Hidroelectrica.

Dacă nu aţi primit încă o factură de la Hidroelectrica, puteţi obţine codul locului de consum apelând call centerul Hidroelectrica (sunaţi la numerele 021 9834 sau 021 9861).

Vă recomand să apelaţi call centerul fie dimineaţa la prima oră, fie mai pe seară (după ora 19). Dacă obţineţi codul, e destul de uşor şi rapid de transmis indexul la telefon.”, a precizat administratorul grupului.

Citește și Bonusuri record. Prime de un milion de lei pentru directorii de la Hidroelectrica!

Sfaturi pentru transmiterea indexului la Hidroelectrica
Sfaturi pentru transmiterea indexului la Hidroelectrica
  • Transmiterea indexului pe site

Pentru platforma web, însă, administratorul le transmite oamenilor să nu introducă de mai multe ori CNP-ul în caz că nu au primit e-mail-ul cu linkul, deoarece o să primească e-mail-ul cu o întârziere de câteva ore, iar atunci linkul va fi deja expirat.

Acesta spune că, de obicei, e-mail-ul ajunge în câteva secunde. În situaţia în care acesta nu ajunge, administratorul le transmite clienților Hidroelectrica să încerce în următoarea zi lucrătoare sau să folosească varianta telefonică.

„- Cei care aveţi contor inteligent (smart), nu trebuie să mai trimiteţi indexul la Hidroelectrica, deoarece ca şi pe timpul când eraţi la vechiul furnizor, contorul d-voastră vă este citit de la distanţă de către distribuitorul d-voastră care comunica indexul celor de la Hidroelectrica;

– Când comunicaţi indexul trebuie să o faceţi fără cifrele de 0 (zero) afişate în faţa indexului. De exemplu, dacă pe afisajul contorului vă apare 00010860, trebuie să declaraţi 10860;

– Când declaraţi indexul la Hidroelectrica sau la oricare alt furnizor, trebuie să comunicaţi exact indexul (numărul) afişat de contor, fără ca să calculaţi NIMIC;

– Dacă aveţi curent monofazat, trebuie să comunicaţi indexul (numărul) afişat de contorul d-voastră, atunci când vă este afişat codul OBIS 1.8.0.;

– Cei cărora NU le-a intrat încă în vigoare contractul cu Hidroelectrica, adică cei care primiţi mesajul „Nu puteţi comunica indexul online deoarece nu a fost identificat un contract activ pentru CNP furnizat”, aşadar pentru că încă NU sunteţi client Hidroelectrica, NU trebuie să trimiteţi indexul la Hidroelectrica!;

– În prezent, istoricul citirilor NU se poate vedea pe platforma web Hidroelectrica, însă îl puteţi vedea pe platformele distribuitorilor. De asemenea istoricul îl puteţi reconstitui, dacă vă uitaţi pe email-urile de confirmare pe care le primiţi atunci când comunicaţi indexul folosind platforma web;

– Dacă aveţi mai multe locuri de consum pe acelaşi CNP, puteţi trimite indexul pentru fiecare dintre acestea de pe platforma web Hidroelectrica;

– Cei care doriţi să modificaţi convenţia de consum pe care aţi trimis-o când aţi făcut contractul cu Hidroelectrica, o puteţi face ridicând o sesizare la linkul de mai jos: https://client.hidroelectrica.ro/reclamatii.”, a mai adăugat administratorul grupului.

Citește și România urmează să ia energie de la arabi. Colaborarea neașteptată dintre Hidroelectrica și Emirate. „Sunt demarate discuțiile la nivel tehnic”!

Talentat încă de mic!
Urmăriți Impact.ro și pe
Badea Violeta
  Este redactor Impact.ro, acest site reușind să îi redea satisfacția reală a unei pasiuni și a unui loc de muncă în acealași timp. Violeta a terminat Facultatea de Jurnalism și...