Apare o nouă companie aeriană românească. Nu va încerca să fure clienți de la low-cost. Cum va încerca să se facă remarcată compania care tocmai ce a primit certificarea de la Autoritatea Aeronautică Civilă Română, vedeți în rândurile de mai jos.
Apare o nouă companie aeriană românească. Nu va încerca să fure clienți de la low-cost, ci vaîncerca să își facă proprii clinți.
Românii vor avea în curând la dispoziție o nouă companie aeriană. Este vorba despre Hello Jets, care tocmai a primit autorizare de la Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR).
Hello Jets va fi lansată pe piață de către proprietarul Blue Air, Teodor Rada. Astfle, săptămâna trecută, Hello Jets a primit autorizare de la Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR).
De asemenea, de curând, o aeronava Boeing 737-500, a Blue Air, de 126 de locuri și 31 de ani vechime, a trecut în flota noii firme.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]”Aeronava YR-BAG este una dintre cele de veche generatie pe care, prin programul de reînnoire a flotei, Blue Air a decis să nu o mai utilizeze, fiind o aeronavă cu costuri de întreținere mari și locuri putine, care nu are parametrii necesari unei operări profitabile pentru modelul nostru de business. Fiind practic neutilizată, am închiriat-o la Hello Jets, la un preț comparativ cu cel pentru aeronava similară pe care o avem închiriată unui operator din Africa, înca din 2019”, a declarat pentru Oana Petrescu, CEO Blue Air, potrivit economica.net.
”Conform acordului cu Hello Jets, aceasta companie va avea un model de business orientat pe distanțe lungi și, implicit, o flotă de aeronave și destinații total diferite de cele ale Blue Air”, a mai declarat Oana Petrescu.
Nu în ultimul rând, compania aeriană Blue Air se va lista pe piața secundară a bursei de la Londra, în urma unui acord cu o companie de tip SPAC.
De asemenea, o companie SPAC este un vehicul investițional tranzacționat public, specializat în atragerea de capital pe bursă cu scopul de a finanța o achiziționare. Compania cumpărată devine publică în urma fuziunii, procesul reprezentând o alternativă la listările tradiționale.
Compania Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportați, Are un model de business Ultra – Low – Cost (ULC) și o abordare centrată pe nevoile călătorilor.