Veste genială de la Digi pentru toți clienții. Ce se întâmplă începând cu acestă lună

Andreea Bisinicu 15.01.2021, 14:32
Veste genială de la Digi pentru toți clienții. Ce se întâmplă începând cu acestă lună

Veste genială de la Digi pentru toți clienții. Ce se întâmplă începând cu acestă lună. Începând cu ianuarie 2021, clienții Digi și utilizatorii care doresc să adopte un comportament responsabil față de mediul înconjurător vor putea să contribuie la colectarea deșeurilor. Cum vor putea face acest lucru cu ajutorul celor de la DIGI.

Ce presupune Digi CoRRRner și cum protejează mediu înconjurător

Digi CoRRRner reflectă angajamentul companiei în protejarea mediului înconjurător, prin încurajarea comportamentelor eco-responsabile. Proiectul contituie o modalitate de a transmite un exemplu de comportament responsabil către angajați și clienți și de a veni în sprijinul lor cu un sistem de colectare a echipamentelor de care s-au folosit inclusiv în cadrul relației contractuale cu Digi (de exemplu: telefoane mobile, telefoane fixe, router-e, baterii și acumulatori etc.).

„Într-o primă etapă, „Colțul reciclării” va exista în peste 100 de puncte de vânzare (aproximativ 25% din totalul acestora) din județele în care compania are cea mai mare prezență și unde partenerul care asigură colectarea, Environ, deține capacitățile necesare pentru preluarea DBA și DEEE: București, Bihor, Cluj, Timiș, Brașov, Constanța, Iași, Dolj. De asemenea, puncte de colectare au fost amenajate și în sediile principale din București. Astfel, Grupul Digi depune constant eforturi pentru sensibilizarea și informarea angajaților și clienților cu privire la aspecte precum sortarea, reciclarea și reutilizarea echipamentelor ajunse la final de viață. La nivelul Uniunii Europene, conform datelor furnizate de Eurostat, cea mai ridicată rată de colectare a bateriilor şi acumulatorilor portabili s-a înregistrat în Croația (96%). Chiar dacă se situează peste media Europeană, România înregistrează o rată de colectare DBA de aprox. 49%. Obiectivul Grupului Digi este acela de a contribui prin rețeaua sa de magazine la îmbunătățirea colectării, mai ales pentru clienții săi și propriii angajați, punând în practică prevederile legale referitoare la colectarea, tratarea și eliminarea în condiții de protecție a mediului pentru deșeurile de echipamente electrice și electronice rezultate din operațiunile sale.”, se arată în comunicatul oficial DIGI.

Cum te va ajuta DIGI Corrrner sa ajuti mediul inconjurator
Cum te va ajuta DIGI Corrrner sa ajuti mediul inconjurator

Ce presupune această campanie Digi CoRRRner

Veste genială de la Digi pentru toți clienții. DIGI efectuează colectarea selectivă pentru deșeurile de plastic și hârtie și urmărește reducerea cantității de deșeuri menajere. Acestea se vor colecta separat și gestiona conform cerințelor legale, fiind predate colectorilor autorizați. De asemenea, aceste cantități se vor tria pe fiecare categorie de deșeu. În anul 2019, deșeurile gestionate au generat următoarele cantități colectate: deșeuri de echipamente electrice și electronice valorificate (260.239 kg), deșeuri de baterii valorificate (6.998 kg).

Grupul Digi are implementat un Sistem de Management Integrat, care include și certificarea ISO 14001: 2015 Sisteme de management de mediu (recertificat din iulie 2020). Ca urmare a acestei certificări, una dintre preocupările companiei este identificarea și controlul aspectelor de mediu în toate etapele proceselor sale operaționale – proiectare, construcție și întreținere rețele de telecomunicații, distribuție de servicii de comunicații electronice fixe și mobile, achiziții, comercializare, producție de conținut audiovizual și digital, software. Prin axa strategică de CSR #DigiBenefit, compania se angajează să fie responsabilă față de utilizarea resurselor naturale și face eforturi să limiteze impactul activităților sale asupra mediului înconjurător. Astfel, compania își dorește să contribuie la combaterea schimbărilor climatice prin  limitarea emisiilor de dioxid de carbon în atmosferă, atât a celor directe, cât și a celor indirecte, prin îmbunătățirea tehnologiilor și oferirea de produse performante, reducerea consumului de energie, apă, combustibili fosili, prin monitorizarea atentă a stării parcului auto. ”, scriu oficialii companiei în comunicatul oficial al celor de la DIGI.

Încă de anul trecut, activările de facturi electronice au redus consumul de hârtie, combustibil și energie, progresând cu peste 180% față de 2019. Componenta educativă a demersurilor grupului este susținută și de Digi24, Digi FM și PROFM. Acestea abordează subiectele legate de poluare, reciclare, protejarea resurselor naturale, calitatea aerului și păstrarea calității mediului înconjurător.

Urmăriți Impact.ro și pe