Anunț important de la Digi care vizează toți clienții. Ce se întâmplă cu serviciile

Stan Filon / 01.01.2021, 15:46
Anunț important de la Digi care vizează toți clienții. Ce se întâmplă cu serviciile

Digi a venit cu un anunț foarte important! Gigantul din telecomunicații a făcut publice rezultatele obținute de companie în al treilea trimestru al anului care tocmai ce s-a încheiat. Astfel, am aflat că Digi a crescut numărul de servicii, dar și pe cel al abonaților, chiar dacă 2020 a fost un an dificil pentru toată lumea.

Anunț important de la Digi, la final de 2020

Conform datelor Digi | RCS-RDS, numărul de RGU (acronim pentru a desemna un abonat de la care operatorul ia bani în mod recurent – n.r.) din serviciile de telecomunicații mobile a avansat la aproximativ 3,6 milioane. Față de anul 2019, sesizăm o creștere de 6%.

Totodată, compania susține că numărul RGU de clienți abonați la serviciile de telefonie fixă a scăzut la 1,064 milioane, cu 4,3% față de 2019. Creșterea veniturilor Digi | RCS-RDS a fost determinată, în principal, de creșterea numărului de RGU pentru servicii de internet și date fixe si servicii de televiziune prin cablu.

Anunt important de la Digi, la final de 2020
Anunt important de la Digi, la final de 2020

Numărul de clienți abonați a crescut la 3,6 milioane

Gigantul din telecomunicații a mai făcut un anunț surprinzător. Digi Communications (DIGI) și societatea Vodafone au încheiat un contract, în baza căruia Digi Italia are acces la spectrul de radio, infrastructura și rețelele de telecomunicații ale Vodafone.

Dar despre cum a fost anul 2020 pentru Digi | RCS-RDS a vorbit Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications NV (Olanda): ”Primele 9 luni din 2020 au arătat capacitatea companiei și a echipelor noastre de a gestiona riscurile și dificultățile într-o perioadă imprevizibilă, concentrându-ne pe proiecte și obiective majore. Având în vedere importanța serviciilor de comunicații electronice în timpul perioadei de carantină, am continuat să dezvoltăm rețelele și am investit în soluții tehnologice pentru a furniza servicii de o calitate constant optimizată.

Cum a fost anul 2020 pentru Digi | RCS-RDS

Le mulțumim clienților noștri pentru încrederea și loialitatea arătate. Actuala bază de clienți este o dovadă a calității excepționale a serviciilor Digi. Suntem încântați că, în ultimele 12 luni, am adăugat aproape 2 milioane de servicii noi în portofoliul nostru. Continuăm să supraveghem mediul de sănătate și siguranță din sucursalele noastre și să le oferim angajaților tot suportul și materialele necesare pentru a ne derula operațiunile la un nivel normal de activitate, menținând o stare bună de sănătate în rândul colegilor și al clienților.

În contextul noilor restricții introduse de autorități în toate teritoriile, suntem pregătiți să sprijinim clienții noștri, rezidențiali sau corporativi, cu servicii, soluții, expertiză care îi pot menține conectați cu familiile sau prietenii lor, cu echipele, cu locurile lor de muncă sau cu afacerile lor”, a spus Serghei Bulgac.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI