Lovitură grea primită de Pro TV. Șefilor nu le-a venit să creadă când au auzit

Rădulescu Valentin 09.09.2020, 15:49
Lovitură grea primită de Pro TV. Șefilor nu le-a venit să creadă când au auzit

Pro TV primit o lovitură grea după debutul noului sezon din ”Ferma”. Emisiunea nu a adus deloc cifre bune în audiență, pe locul 1 clasându-se show-ul culinar difuzat pe Antena 1. Din fericire, serialul ”Las Fierbinți” este încă în top. Câte persoane s-au uitat în medie la noul sezon din ”Ferma”?

Pro TV, lovitură grea după debutul noului sezon din Ferma

După luni de pregătire pentru celebra emisiunea ”Ferma”, unde au apărut multe personaje urmărite în showbiz, Pro TV a făcut în sfârșit debutul sezonului cu numărul 5. Din păcate, audiențele făcute pe concurs au fost slăbuțe și nu au ajuns deloc la așteptările șefilor de la Pro TV. Postul de televiziune a pus la bătaie una dintre cele bune producții, dar se pare că a pierdut în fața Antenei 1, scrie paginademedia.ro.

Emisiunea prezentată de Mihaela Rădulescu a clasat Pro TV-ul pe locul secund la toate categoriile de public. În schimb, Antena 1 a câștigat cifre frumoase cu show-ul culinar ”Chefi la Cuțite”. Concursul ”Ferma” s-a difuzat în același timp cu show-ul difuzat de Antena 1, iar astfel a strâns aproape un milion de români care se uitau, față de când se difuza ”Las Fierbinți”, ajungând la 1,7 milioane de telespectatori.

Lovitură grea primită de Pro TV. Șefilor nu le-a venit să creadă când au auzit
Lovitură grea primită de Pro TV. Șefilor nu le-a venit să creadă când au auzit

Pro TV a pierdut în fața Chefilor

Pe segmentul Național, în intervalul 21:30-23:25, în care pe Antena 1 difuza ”Chefi la Cuțite”, iar Pro TV emisiunea ”Ferma”, bucătarii au reușit să obțină cifra de peste 1.200.000 de telespectatori cu preselecțiile sezonului 8. Pro TV însă, nu a atins decât 998.000 de urmăritori, urmat de Kanal D cu serialul turcesc, care a reușit să strângă 861.000 de privitori în medie.

În mediul Urban, Chefii au ținut Antena 1 tot pe primul loc, fiind urmăriți în medie de peste 740.000 de români. Pro TV însă, a avut o audiență slabă, ajungând la 524.000 de privitori. Pe locul 3 s-a clasat tot Kanal D, ajungând la 472.000 de urmăritori.

Totodată, tinerii au ales și ei să urmărească show-ul culinar, iar astfel Antena 1 a fost urmărit în medie de 350.000 de telespectatori pe segmentul Comercial. Pro TV a ocupat locul doi și aici, cu 268.000 de urmăritori tineri. Kanal D se pare că are succes cu serialul turcesc. Postul tv a strâns 113.000 de privitori tineri. Totodată, Digi 24 a reușit să urce în top 5 cu emisiunea „Jurnalul de seară”, după ce a strâns 38.000 de telespectatori.

Urmăriți Impact.ro și pe