Fie că locuiești în București sau nu, cu siguranță ai auzit de hotelul de cinci stele JW Marriott – devenit renumit atât în țară, cât și în afară, în cele 73 de țări unde este prezent lanțul hotelier. Deschis în anul 1999, JW Marriott București, administrat de Societatea Companiilor Hoteliere Grand, are cea mai mare cifră de afaceri între hotelurile din Capitală, principalul pol de business din ţară, dar şi destinaţia care atrage cei mai mulţi străini în interes de afaceri. Cât trebuie să scoți din buzunar pentru a petrece o noapte la un astfel de hotel, afli în rândurile de mai jos.
Mulți dintre cei ce au auzit despre JW Marriot, fie ei bucureșteni sau locuitori ai altor orașe, asociază lanțul hotelier cu luxul și opulența, căci mulți tind să creadă că o rezervare la un hotel de cinci stele vine implicit cu costuri mari la pachet. Deschis în anul 1999, JW Marriott București este un renumit hotel din Capitală și este administrat de Societatea Companiilor Hoteliere Grand.
Acesta găzduiește șase restaurante, o zonă unică de shopping The Grand Avenue (care pune la dispoziția clienților magazine de lux, precum: Louis Vuitton, Roberto Cavalli, Escada, Valentino), un salon de coafură, cafenele, două săli de evenimente, clubul de sănătate World Class Health Academy, dar și 402 camere.
Extrem de versatile și diverse, spațiile de conferință ale hotelului acoperă o arie largă de evenimente. Pentru a vă putea face o idee despre dimensiunea hotelului, menționăm că cea mai mare sală a hotelului, Grand Ballroom, are o suprafață de 633 m2, fiind divizată în 4 secțiuni. Sala a fost renovată în anul 2010, urmând ca în 2013 să fie finalizate lucrările de renovare ale recepției, holului și barului aflat la intrarea în hotel.
Lanțul hotelier Marriott nu a devenit renumit doar prin cele aproximativ 3.700 de hoteluri pe care le administrează în nu mai puțin de 73 de țări, ci și prin legenda familiei Marriott, condusă în prezent de carismaticul lider Bill (J. Marriott) Jr. Pentru cei ce nu cunosc povestea lui John Willard Marriott, fondatorul lanţului hotelier ce îi poartă numele, am pregătit noi o mică istorisire.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Născut în apropierea orașului american Ogden din Utah, John Willard Marriott este fondatorul Marriott Corporation, devenită în 1993 Marriott International, compania-mamă a unuia dintre cele mai cunoscute lanţuri din industria ospitalităţii.
Cel ce avea să dea numele celebrului lanț hotelier a crescut într-o familie cu 8 frați, la o fermă, și a început să-ți câștige proprii bani la o vârstă foarte fragedă. La numai 13 ani, Marriott a început să cultive salată pe câţiva acri ai fermei, angrenându-i şi pe fraţii săi în activitate. Recolta i-a adus lui John Willard Marriott 2.000 de dolari, bani pe care băiețelul i-a oferit imediat tatălui său. Câștigându-i astfel încrederea, tatăl a început să-i încredințeze fiului din ce în ce mai multe responsabilităţi în gestionarea fermei.
Timpul a trecut și J.W. Marriott a realizat că pentru a-și fonda propria sa afacere are nevoie și de studii și, prin urmare, şi-a luat diplomele în urma absolvirii Webber College, în 1923, şi, trei ani mai târziu, Universitatea din Utah. El a deschis primul hotel Marriott (un motel la vremea respectivă) în anul 1957, în Arlington, Virginia.
În ciuda faptului că, odată cu trecerea anilor, afacerea companiei a crescut suficient de mult încât să includă sute de restaurante şi hoteluri, Marriott se ocupa personal de verificarea fiecărei întreprinderi de cel puţin patru ori pe an. Pe parcursul vieții sale, John Willard Marriott a menţinut relaţii de business cu influenţi oameni de afaceri ai perioadei.
Acum, știind toate aceste informații, probabil sunteți și mai curioși să aflați cât costă o noapte de cazare într-un hotel Marriott. În București, cei ce vor să-și petreacă o noapte într-o cameră a hotelului trebuie să scoată din buzunar între 500 și aproximativ 800 de lei, în funcție de câte paturi oferă camera și de restul de utilități.
Celor ce vor să îi treacă pragul, hotelul Marriott Bucharest le promite confort şi eleganţă la cele mai înalte standarde europene.