BCR, decizia care îi vizează pe toți clienții. Este interzis cu desăvârșire

Rădulescu Valentin 21.10.2020, 16:03
BCR, decizia care îi vizează pe toți clienții. Este interzis cu desăvârșire

Deoarece situația pandemiei a devenit tot mai dificilă la nivelul României, BCR s-a hotărât să facă o schimbare, astfel încât clienții lor să nu mai petreacă ore în fața băncii stând la coadă. Această decizie îi vizează pe toți clienții băncii, ce este interzis să faci acum?

BCR a făcut anunțul. Ce este interzis să faci?

Începând cu data de luni, 19 octombrie, BCR a introdus o nouă metodă de funcționare a sucursalelor de pe tot teritoriul țării. Această decizie a fot luată din cauza cozilor uriașe care se formau înafara băncii. De asemenea, acest lucru se datorează și faptului că BCR are tot mai puține sucursale fizice.

Așadar, BCR își informează clienții că de acum încolo sunt nevoiți să facă o programare telefonică înainte de a se prezenta la sucursală, asta pentru a reduce numărul de persoane care așteaptă și pentru a spori siguranța împotriva virusului.

BCR, decizia care îi vizează pe toți clienții. Este interzis cu desăvârșire
BCR, decizia care îi vizează pe toți clienții. Este interzis cu desăvârșire

De ce BCR a scos multe sucursale fizice din țară?

Banca a decis să extindă un nou proiect pilot, acesta bazându-se numai pe programările telefonice. Proiectul a fost derulat în ultimele luni în 12 agenții din țară, și are ca scop migrarea către un nou mod de funcționare. Aceștia urmăresc creșterea gradului de confort și protecție a clienților, plus reducerea timpilor de așteptare și încurajarea de a folosi platforma George. Așadar, fiecare agenție va avea un număr de telefon propriu afișat pe site-ul oficial al băncii.

„Ca urmare a contextului actual şi a creşterii numărului de infectări, am decis să extindem imediat, în toată reţeaua BCR, sistemul de acces în agenţii doar pe bază de programare. Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, aşa cum este în medicină, servicii şi în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor şi a produselor bancare, cât şi prin deservirea clienţilor pe principii de consiliere personalizată. Încurajăm clienţii să apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp şi rapid orice operaţiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, a spus Dana Dima, Vicepreședinte Executiv Retail și Private Banking, potrivit zf.ro.

Urmăriți Impact.ro și pe