Top 10 alimente pentru un ten luminos și frumos. Ciocolata se află printre ele, oricât de bizar ar părea

Topul celor zece alimente benefice pentru ten si piele

Tot ceea ce mâncăm influențează calitatea vieții noastre. O alimentație greșită poate avea urmări negative la nivelul metabolismului. De asemenea, ne putem confrunta și cu probleme la nivelul organelor cum ar fi inima și ficatul. Totodată trebuie să știm că alimentația își lasă amprentele și pe pielea noastră. Ceea ce mănânci poate avea repercusiuni importante pentru sănătatea pielii tale.

Cele zece alimente pentru un ten sănătos și luminos

Avocado – este foarte benefic. Conține grăsimi sănătoase, în vitaminele E și C și îți protejează pielea de stresul oxidativ și de soare.

Peștele – somonul, macroul, dar și heringul au beneficii foarte importante pentru pielea ta. Aceștia sunt o sursă bogată de acizi grași omega 3, care sunt esențiali pentru sănătatea și vitalitatea pielii. Acești acizi grași asigură o piele hidratată. De asemenea, reduc inflamațiile și protejează în plus de protecția împotriva razelor UV. Totodată, peștele gras conține foarte mulă vitamina E, unul dintre cei mai importanți antioxidanți. Astfel, protejează pielea împotriva radicalilor liberi și a inflamațiilor. De altfel, e o sursă importantă de proteine benefice dar și zinc.

Nucile – sunt benefice pentru acizi grași omega 3 și omega 6. Acești acizi nu pot fi produși pe cont propriu de organismul nostru. De asemenea, nucile conțin zinc, vitamina E, seleniu și proteine.

Acestea sunt alimentele benefice pentru piele

Acestea sunt alimentele benefice pentru piele

Semințele de floarea soarelui – conțin nutrienți benefici pentru piele. Doar 28 de grame de semințe de floarea soarelui conțin aproape jumătate din aportul zilnic necesar de vitamina E, 41% din aportul de seleniu, 14% din aportul zilnic necesar de zinc și 5,5% grame de proteine.

Cartofii dulci – aceștia sunt bogați în beta caroten ce asigură protecția solară. Beta carotenul mai este prezent în portocale și legume cum sunt morcovii și spanacul.

Ardeiul gras – și acesta conține un concentrat benefic de beta caroten și asigură vitamina A în organismul nostră. De asemenea, sunt bogați în vitamina C, ce crează colagenul ce asigură fermitatea pielii.

Alimentul care te scapă de riduri

Broccoli – e bogat în zinc, vitamina C, luteniă și vitamina A, ce au aceleași beneficii ca beta carotenul. Leguma mai cpnține și sulforafan ce neutraizează radicalii liberi ce acționează ca un scut asupra organismului nostru.

Roșiile au un conținut ridicat de vitamina C, beta caroten, luteină și licopen. Toate protejează organismului de razele UV.

Ciocolata neagră – conține foarte mulți antioxidanți care funcționează ca o peliculă pentru umplerea ridurilor. De asemenea, crește rezistența pielii și o hidratează.

Ceaiul verde– apără pielea împotriva razelor soarelui, reduc roșeața și ajută la hidratarea, protecția și elasticitatea pielii.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI