Dieta de toamnă, cea mai simplă și eficientă pentru a scăpa de kilogramele nedorite. Trucul prin care n-o să simți că ești la dietă

Iancu Andreea / 17.09.2020, 15:44
Dieta de toamnă, cea mai simplă și eficientă pentru a scăpa de kilogramele nedorite. Trucul prin care n-o să simți că ești la dietă

Toamna este un bun prilej pentru schimbări, mai ales când vine vorba despre stilul de viață. După o vară întreagă în care soarele ne-a ajutat să fim mai energici, toamna aduce cu sine melancolia și mai puțin chef pentru sport. Astfel, riscul de a aduna câteva kilograme în plus crește. Poți apela însă la o dietă de toamnă, simplă și eficientă, care te scapă de surplusul de grăsime. Află tot ce trebuie să faci pentru o siluetă de invidiat.

Dieta de toamnă, o metodă simplă de a slăbi

Anotimpul rece și mai ales zilele ploioase de toamnă ne vor aduce mai aproape de micile gustări care să ne readucă starea de bine. Dacă nu îți dorești să începi perioada sărbătorilor deja cu kilograme în plus, poți încerca o dietă de toamnă. Aceasta te va ajuta să îți păstrezi energia pe tot parcursul zilei, dar îți va conferi și elemente esențiale pentru buna funcționare a organismului.

Așadar, vei avea nevoie de mâncare echilibrată, exerciții și evident mai multă grijă față de propria persoană. Dieta de toamnă este una în care fructele și legumele de sezon primează. Astfel, te vei bucura de un plus de vitamine, mineral și fibre, esențiale pentru organismul tău. Totodată, acestea au un conținut caloric destul de scăzut, deci te vor ajuta să slăbești. Mai ales dacă vara aceasta ai cam făcut excese în vacanță.

De asemenea, pentru a te păstra în formă nu este nevoie să te înfometezi. Asigură-te că mănânci suficient și că respecți orele de masă.

Cum poți obține o siluetă de invidiat cu dieta de toamnă foto - Pexels
Cum poți obține o siluetă de invidiat cu dieta de toamnă
foto – Pexels

Ce reguli e bine să respecți în dieta de toamnă

  • În primul rând, bea zilnic un litru de infuzie de păpădie, urzică, mesteacăn. Ai nevoie de o lingură din fiecare plantă la un litru de apă. Poți adăuga și puțină miere și lămâie după preferințe. Asigură-te că ai consumat zilnic 2,5 litri de lichide.
  • Apoi, pentru a asigura o bună funcționare a colonului, consumă zilnic tărâțe. Acestea ar trebui să fie într-o cantitate de aproximativ o ceașcă și pot fi adăugate peste mâncare sau în lichide.
  • De asemenea, suplimentele cu coenzima Q10 și ulei de cătină vor ajuta prin efectul antioxidant.
  • Sportul nu trebuie să lipsească, așadar asigură-te că faci mișcare măcar 15 minute pe zi, de trei ori pe săptămână.
  • Folosește uleiul de măsline, verdeața, sucul de lămâie și condimentele pentru a da gust mâncării. Sarea ar trebui să fie limitate.
  • Cafeaua sau ceaiul de dimineață ar trebuit consumate fără zahăr, neîndulcite sau doar cu îndulcitor.
  • Asigură-te că te saturi. Astfel, apelează la alimente pentru pâine din făină integrală, cartofi, ouă, brânză degresată și mere.
  • Cum zilele mohorâte de toamnă ne îndeamnă la o stare de melancolie și chiar la depresie, vei fi tentat să apelezi la ciocolată. Lasă ferestrele larg deschise pentru a putea pătrunde mai bine lumina și nu îți neglija totuși micile plăceri. Ai grijă însă să păstrezi o limită.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI