Dieta de 14 zile cu supă de varză. Cât poți slăbi

Daria Petrescu / 12.09.2020, 11:55
Dieta de 14 zile cu supă de varză. Cât poți slăbi

Dieta cu supă de varză este una dintre cele mai apreciate de persoanele care vor să scape de kilograme în plus, într-un timp foarte scurt. Se prepară rapid și este foarte sănătoasă. Trebuie să știți că puteți ține dieta cu supă de varză și doar 7 zile. Mai mult, veți avea nevoie de doar câteva ingrediente pentru a prepara o supă delicioasă de varză. Iată cât poți să slăbești cu această dietă.

Reteta supei de varză pentru 14 zile

Acestea sunt ingredintele de care ai nevoie pentru supa de varză!

  • 2 cepe mari tocate
  • varză
  • o conserva de rosii în bullion
  • 2 ardei grași, 1-2 cuburi de vegeta
  • 2 rădăcini de țelină, piper negru, ierburi proaspete și doi morcovi

Puteți să mai adăugați și alte ingrediente cum ar fi sare, piper, curry, ghimbir, cardamom sau chimen

Mod de preparare

Puneți ceapa tăiată la fiert. Adăugați apoi ardeii și varza, împreună cu țelina, morcovii și roțiile din conservă. Lăsați zarzavatul să fiarbă timp de 20.30 de minute. La final, mai adăugați ingrediente, în funcție de gust.

Este indicat ca după ce ați ținut această dietă 7 zile, să faceți o pauză pentru două săptămâni, apoi să continuați încă 7 zile.  Specialiștii spun că supa de varza conține cantitati reduse de vitamine si minerale. Pentru acest motiv nu trebuie să țineți dieta mai mult tip. Sănătatea voastră ar putea fi pusă în pericol.

Astfel că, faceți o pauză de două săptămâni după ce ați ținut această dietă și sa o reluati dupa ce aceste doua saptamani au trecut. Un lucru extrem de important este ca în această perioadă sa administrati si suplimente nutritive. Supa de varză este foarte saraca în proteine, carbohidrati, vitamine si minerale.

Dieta cu supă de varză este una rapidă, motiv pentru care și pierderea în kilograme este la fel de rapidă. Nu sunt multe instituții care recomandă această dietă. Trebuie să țineți cont de câți va pași importanți. Printre care, nu țineți dieta mai mult decât perioada recomandată de specialiști. În toată această perioadă, faceți sport. Vă veți putea menține astfel greutatea.

Beneficiile verzei

Varza are numeroase beneficii. Însă, în cazul persoanelor care suferă de tiroidă, consumul de varza nu este indicat. Poate interfera cu nivelul de iod din organism și ar putea agrava boala.

Un studiu desfăşurat în China arată că un consum zilnic de legume crucifere (precum varza, broccoli, conopida, varza de Bruxelles) este asociat cu un risc mult mai mic de cancer la sân.

Varza are numeroase beneficii
Varza are numeroase beneficii

– Pielea arată mai bine, mai fresh şi mai luminoasă dacă mâncați  varză. Antioxidanții ne protejează de acţiunea nocivă a razelor ultraviolete şi a altor factori de mediu. Acstea ne pot afecta stratul superior al dermului.

-varza foarte multe fibre.  Previne apariţia constipaţiei şi promovează un tranzit intestinal sănătos

Conține vitamina C

– Acidul folic din varză este foarte bun pentru femeile însărcinate. Mai ales pentru cele care au nevoie de acest compus pentru a feri nou-născutul de malformaţii congenitale.

Varza conţine vitamina C, care întăreşte sistemul imunitar şi ne fereşte de răceli. De asemenea, este o sursă importantă de betacaroten. Aceasta ne protejează vederea de afecţiunile apărute odată cu înaintarea în vârstă. Aici vorbim și de cataractă, boala ochilor.

– Consumul regulat de varză are efect anticancerigen datorită antocianilor.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI