Cum poți să scapi ușor de burtă. Trucul simplu, dezvăluit de un celebru nutriționist

Ioana Bucur 10.02.2021, 20:11
Cum poți să scapi ușor de burtă. Trucul simplu, dezvăluit de un celebru nutriționist

Grăsimea din jurul taliei este o problemă ce dă mari bătăi de cap atât femeilor cât și bărbaților. Află cum poți să scapi ușor de burtă. Un celebru nutriționist a dezvăluit trucul simplu.

Trucul simplu cu care poți să scapi ușor de burtă. Secretul a fost dezvăluit de un nutriționist celebru

Stilul de viață nesănătos, lipsa de activitate fizică, orele haotice de somn și stresul cu care ne confruntăm zi de zi lasă urme nedorite asupra sănătății și chiar și a siluetei. Una dintre cele mai mari probleme cu care luptă atât femeile cât și bărbații este grăsimea excesivă din jurul taliei. Mihaela Bilic, unul dintre cei mai cunoscuți și respectați nutriționiști de la noi din țară a dezvăluit cum poți să scapi ușor de burtă.

Trucul este unul simplu, ce poate fi respectat de oricine, dar este nevoie de o porție sănătoasă de voință pentru a aplica recomandările făcute de nutriționist. Regula de aur a Mihaelei Bilic este cea a celor trei mese principale pe zi.

„Efortul de digestie a alimentelor şi mâncatul lor la intervalul patru sau cinci ore ajută metabolismul să ardă mai multe calorii decât atunci când există o singură masă şi aceea seara”, a explicat Mihaela Bilic.

Ce mâncăruri sunt interzise și care sunt preparatele recomandate în dietă

Nutriționistul a subliniat că o zi în care nu s-a respectat regula celor trei mese principale este o zi pierdută pentru procesul de slăbire. Cu toate astea, există și câteva mâncăruri ce nu au ce căuta în farfurie, dacă vrem să dăm jos kilogramele în plus. Este vorba despre orice preparat bogat în grăsime sau pe bază de carne tocată. Așadar, trebuie luat adio de la:

  • șnițele
  • chiftele
  • carne la grătar
  • smântână
  • mezeluri
  • margarină
  • fast food
Cum poți să scapi ușor de burtă
Trucul nutriționistului

La polul opus, pe lista alimentelor ce te ajută să dai jos ușor burta sunt:

  • laptele
  • peștele
  • iaurtul
  • carnea slabă

Mihaela Bilic a explicat că ciorba nu ar trebui să lipsească de la nicio masă și că cele mai bune rezultate se obțin dacă reușim să scoatem complet zahărul din dietă. Dacă, totuși, pofta de ceva dulce nu poate fi ignorată, fructele sunt cea mai bună alegere. Un alt aliment ce favorizează depunerea stratului de grăsime pe talie este alcoolul. În timpul oricărei diete, băuturile alcoolice sunt cel mai mare inamic al cântarului, pentru că transformă caloriile din mâncare în țesut adipos.

„Datorită vitezei cu care se absoarbe în sânge determină o secreţie crescută de insulină, hormon care stochează suplimentar grăsimea la nivelul abdomenului”, a explicat nutriționistul Mihaela Bilic.

Ce nu ar trebui consumat sub nicio formă după ora 18:00

Când vine vorba de cină, orezul, fructele, pâinea, pastele sau cartofii nu au ce căuta în farfurie. După ora 18:00, metabolismul încetinește, ceea ce înseamnă că glucidele se transformă în mod automat în grăsime. Masa de seară ideală este formată din carne slabă în combinație cu legume.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI