Cele mai utile ingrediente pentru întărirea imunității. Trucurile pe care trebuie să le știi

Iancu Andreea / 19.10.2020, 09:03
Cele mai utile ingrediente pentru întărirea imunității. Trucurile pe care trebuie să le știi

Toamna vine nu doar cu dovleci parfumați și covor de frunze foșnind, ci și cu neplăceri. Virozele își fac simțită prezența, iar noi avem nevoie de un sistem imunitar puternic pentru a face față. Află cele mai utile ingrediente pentru întărirea imunității. Anul acesta vei scăpa de răceli.

Ingrediente pentru întărirea imunității

Chiar dacă primul instinct este să apelăm la tot felul de medicamente și suplimente alimentare, secretul unei sănătăți de fier este alimentația. O mulțime de alimente și ingrediente pot fi consumate zilnic pentru a combate gripa și răceala din sezonul rece. Iată ce ingrediente te ajută la întărirea imunității.

Echinaceea

Capacitatea echinaceei de apărare a organismului este cu adevărat uimitoare. Astfel, aceasta este considerată un antibiotic natural, ce reduce inflamația, ameliorează numeroase afecțiuni dermatologice, dar previne și infecțiile. Echinaceea este utilă în tratarea problemelor cavității bucale, accelerează vindecarea rănilor, îmbunătățește starea psihică, combate constipația, ameliorează problemele sistemului respirator și combate virusul herpetic. Consumul de echinacee sub formă de ceai sau tinctură poate reduce perioada de convalescență a bolilor.

Citrice

Se cunosc deja efectele benefice pentru imunitate ale citricelor. Fie că sunt consumate sub formă de suc sau ca atare, citricele aduc un aport ridicat de vitamine în organismul nostru. Ele pot fi regăsite și în numeroase suplimente alimentare.

Mierea

Un alt antibiotic natural este mierea. Aceasta susține sistemul imunitar în lupta cu bolile și are efect antibacterian, antimicrobian, antiviral, antioxidant, antiseptic și antiinflamator. Așadar, nu ezita să o consumi zilnic.

Măceșele

Conținutul ridicat de vitamina C al măceșelor, le face minunate pentru imunitate. Măceșele au un conținut de 50 de ori mai mare față de lămâi, de 100 de ori mai crescut decât cireșele, vișinele sau mandarinele, dar și de 200 de ori mai bogat decât merele.

Zincul

Proprietățile antiinflamatoare ale zincului intervin în susținerea sistemului imunitar. De asemenea, acesta ajută la reglarea celulelor organismului nostru. Deși puțin cunosc acest aspect, gustul, mirosul și văzul sunt cele trei simțuri care depind de existența zincului în corpul nostru.

Usturoiul

Acest ingredient ne protejează sistemul imunitar datorită conținutului de alcină. Usturoiul este esențial pentru a preveni și a combate gripa răceala, durerile de urechi, ulcerul sau pneumonia.

Cum poți să te bucuri de o imunitate perfectă în sezonul rece foto - Pexels
Cum poți să te bucuri de o imunitate perfectă în sezonul rece
foto – Pexels

Opt pași simpli pentru o imunitate “de fier”

Pentru că avem nevoie de o imunitate puternică, în special în perioada rece, specialiștii ne recomandă opt pași simpli, care să ne ajute să combatem răcelile.

  • Consumă multă vitamina C.
  • Apelează la sport. Mișcarea fizică îți va ajuta organismul.
  • Evită stresul și relaxează-te mai des.
  • Urmează o cură de echinaceea. Suplimentele alimentare sunt ușor de luat.
  • De asemenea, o boost pentru imunitate poate fi obținut prin suplimentele cu vitamina C, echinaceea și propolis. Acestea previn numeroase afecțiuni.
  • Consumă zilnic miere.
  • Apelează la saună. În caz contrar, și o baie fierbinte va fi benefică.
  • Consumă des fructe și legume pentru detoxifierea organismului.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI