Ce s-a întâmplat cu relansarea știrilor din sport de la Antena 1. Puțină lume se aștepta la asta

Luiza Moldovan 08.04.2020, 18:59
Ce s-a întâmplat cu relansarea știrilor din sport de la Antena 1. Puțină lume se aștepta la asta

Ce s-a întâmplat cu relansarea știrilor din sport de la Antena 1. Puțină lume se aștepta la asta, în condițiile în care investițiile au fost masive.

Ce s-a întâmplat cu relansarea știrilor din sport de la Antena 1. Puțină lume se aștepta la asta

Noua emisiune a Antenei 1, Observatorul Sportiv, emisiune la care se lucrează, în Antenă de mai multe luni, cu oameni noi, angajați special pentru asta, nu a adus ratingul așteptat.

Potrivit paginademedia.ro, Observatorul Sportiv al Antenei 1 s-a luptat cu știrile sportive ale Pro Tv dar nu a câștigat. Cel puțin, nu audiență!

Audiența Pro Tv a fost aproape dublă față de cea a Antenei, în publicul urban și în cel al tinerilor. De luni până joi, această distanță considerabilă s-a păstrat, dar în seara de vineri, Antena 1 a fost devastată – cifrele Pro Tv erau de două și chiar de trei ori mai mari pentru sportul Antenei.

La nivelul întregii țări, noua rubrică de sport a Observatorului a avut 1.3 milioane de telespectatori, în timp ce Știrile Pro Tv a ținut în fața televizoarelor 2 milioane de telespectatori.

De menționat că săptămâna trecută, media Pro Tv era de 2.3 milioane de telespectatori, în timp ce a Antenei, fără sport era de 1.4 milioane. În privința cotelor de piață, Pro TV are 23%, iar Antena 1 – 15,3%. Vineri, audiența Pro e de două-trei ori mai mare pe rubrica sportivă decât a Antenei.

A investit la greu, dar nu câștigă mai nimic
A investit la greu, dar nu câștigă mai nimic

Pro Tv bubuie, în timp ce Observatorul abia se mișcă

Pe urban, Observatorul Sportiv a avut o medie de 610.000 de telespectatori, față de 1.1 milioane cât a avut Pro Tv. Se menține ca specială ziua de vineri, când Observatorul Sportiv a avut 350.000, în timp ce Pro Tv a avut 1.1 milioane.

În ceea ce privește publicul tânăr, 476.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani s-au uitat la Pro și 246.000 – la Antenă.

Culmea, fără rubrica sportivă, Antena 1 făcea o audiență cu 100.000 de telespectatori mai mare în rândul tinerilor (începeau show-urile de seară și filmele), dar cu sport, Observatorul a marcat negativ și la cota de piață, unde a pierdut trei puncte, față de Pro, care a câștigat trei puncte.

Urmăriți Impact.ro și pe