Vlad Gherman începe anul 2023 cu o vacanță. „Doar drumul o să ne ia cam trei zile”. VIDEO EXCLUSIV

28 12. 2022, 17:06

Vlad Gherman, interpretul lui Andi din noul serial “Lia, soția soțului meu” va pleca cu iubita lui, Oana Moșneagu, chiar pe întâi ianuarie într-o vacanță în Thailanda. Actorul își va încărca astfel bateriile după luni bune de filmări la noua producție care va avea premiera la Antena 1, pe 12 ianuarie. În interviul exclusiv acordat pentru Impact.ro, Vlad ne-a povestit despre perioada dificilă prin care a trecut, când și-a pierdut ambele bunici, dar și cum a ales destinația exotică pentru vacanța cu care va începe noul an.

Vlad Gherman începe anul 2023 cu o vacanță

Actorul Vlad Gherman revine din ianuarie pe micul ecran, el făcând parte din distribuția noului serial produs de Ruxandra Ion, dar și în calitate de prezentator al emisiunii CulTour, de la Happy Channel. El e cunoscut publicului din postura de membru-fondator al trupei Lala Band. Odată cu proiectul “Pariu cu viaţa” şi-a descoperit pasiunea pentru actorie, iar ulterior a putut fi urmărit în serialele “Când mama nu-i acasă” şi “O grămadă de caramele” (Happy Channel) şi “Fructul Oprit”, “Sacrificiul” şi “Adela” (Antena 1).

“Sunt foarte bine, sunt liniștit. Am avut o perioadă în care am fost foarte obosit după ce am terminat filmările pentru serialul “Adela”, asta și pentru că am avut un an foarte ciudat. Au murit ambele bunici la o distanță de 6 luni, s-au întâmplat foarte multe lucruri care m-au dat puțin peste cap și cred că asta s-a simțit și pe plan profesional, adică oboseala care nu prea m-a ajutat să mai funcționez așa cum funcționam de obicei la sfert de cheie. Faptul că am avut o mică pauză după serialul “Adela”, m-a ajutat enorm. Am stat, m-am odihnit, am meditat, am stat eu cu mine, am stat și cu Oana, am călătorit, ne-am simțit bine și ne-am reîncărcat bateriile, clar aveam nevoie de lucrul acesta”, a povestit actorul pentru Impact.ro.

Vlag Gherman și Oana Moșneagu se vor relaxa în Thailanda

Vlad Gherman se află într-o binemeritată pauză de la filmările serialului “Lia, soția soțului meu” și, împreună cu iubita lui, Oana Moșneagu, și-au vizitat părinții de sărbători, s-au delectat cu preparate tradiționale, mai ales că urmează o escapadă în străinătate.

“Îmi place foarte mult ce fac aici, sunt super entuziasmat, au trecut câteva luni bune de când am început filmările pentru serialul Lia. Oana și cu mine plecăm de pe întâi ianuarie în Thailanda cu prietenii noștri. Sună bine și abia aștept să se și întâmple, mai e foarte puțin, număr deja zilele până la vacanță. Și după aceea cred că o să aștept cu nerăbdare să reîncepem filmările pentru serial”, ne-a spus el.

Deși luaseră în considerare și Bali pentru vacanță, într-un final, împreună cu gașca de prieteni, au optat pentru Thailanda. Mai mult, au prins și o ofertă tentantă.

Vlad Gherman incepe anul 2023 cu o vacanta

“Cred că a fost o chestie comună, pentru că noi, de obicei, punem pe hârtie mai multe destinații în care vrem să ajungem, mergând cu niște prieteni am stabilit împreună. A rămas Thailanda pentru că am prins o fereastră și am prins biletele de avion la un preț destul de ok, deși erau mai umflate cu câteva săptămâni înainte să le luăm, nu știu ce s-a întâmplat, a fost un Black Friday.

Doar drumul o să ne ia în total cam trei zile, avem și escală și durează destul de mult, acum, na, au fost ieftine biletele pentru că și escala e destul de mare și acolo avem 9 zile pline. Cred că până ne obișnuim, până ne acomodăm cu fusul orar, pierdem încă două zile, practic avem vreo 7 complete”, a spus, pentru Impact.ro, Vlad Gherman.

Actorul își dorește o vacanță activă. “De obicei, când sunt super bine și am energie, ne place să călătorim. Nu stăm într-un singur loc, ne fâțâim de colo colo. Mergem pe relaxare, dar mergem pe plaje diferite, vedem lucruri noi și atunci, dacă e să tragi linie, când te întorci acasă, vii destul de obosit, nu stăm și lâncezim așa într-un singur loc”, a adăugat el.

Vlad și Oana petrec Revelionul acasă

Având în vedere că pleacă în vacanță chiar în prima zi a noului an, actorul și iubita lui nu și-au făcut planuri pentru noaptea dintre ani.

“O să stăm în București, într-adevăr plecăm pe întâi ianuarie, dar plecăm seara și atunci de revelion o să stăm cuminți acasă, ciocnim un pahar și ne culcăm, așa cum probabil o să facă și ai mei”, a conchis el.