Vești proaste pentru Românii au talent. Ce s-a întâmplat la ultima emisiune

Redacția IMPACT 19.04.2020, 09:53
Vești proaste pentru Românii au talent. Ce s-a întâmplat la ultima emisiune

Vești proaste pentru Românii au talent. Ce s-a întâmplat la ultima emisiune a Pro TV. Minuni în Vinerea Mare!

Vești proaste pentru Românii au talent. Ce s-a întâmplat la ultima emisiune

Antena 1 a bubuit în Vinerea Mare cu „Isus din Nazaret”. Show-ul Pro TV Românii au talent a fost lider, dar, cu toate astea, a pierdut mult teren în fața clasicului de la Antenă, care a avut 1.2 milioane de telespectatori în medie, față de 800.000, cât avusese cu o săptămână înainte.

Vinerea Mare a fost seara cu cea mai miacă audiență a sezonului pentru Românii au talent (2.4 milioane de telespectatori/ minut) și seara de vineri cu cea mai mică diferență dintre Pro și Antenă.

Același lucru se întâmpla și anul trecut, scrie paginademedia.ro, când Isus din Nazaret dubla audiența Antenei având drept competitor tot show-ul Românii au talent.

La filmul de pe Antenă s-au uitat cu 300.000 de telespectatori mai mult față de anul trecut.

Isus a făcut minuni și la audiența Antenei 1. În sfârșit, a sculat-o din morți!
Isus a făcut minuni și la audiența Antenei 1. În sfârșit, a sculat-o din morți!

Pro, lider, dar mai chinuit

La nivel național, show-ul Pro Tv a fost lider de audiență, în ciuda faptului că a avut cea mai mică audiență din sezon, cu 700.000 de telespectatori mai puțin decât săptămâna trecută).

Față de săptămâna trecută, filmul de pe Antenă a adus postului din Băneasa 400.000 de telespectatori în plus.

Pe locul al treilea a fost Kanal D, care a înregistrat cifre constante. Pe locul al patrulea a venit România TV (370.000), urmat de Național TV (285.000).

Audiențe în orașe

La urban, lucrurile au stat așa: Românii au talent pe primul loc (1.3 milioane de telespectatori, cu 400.000 în scădere), pe locul doi – Isus din Nazaret (550.000), pe locul trei – Kanal D (530.000).

România TV și Antena 3 au avut 195.000, respectiv 180.000 de telespectatori.

Pe segmentul comercial, Pro Tv a avut, în medie o jumătate de milion de telespectatori pe minut, iar clasicul de pe Antenă a avut 260.000 de telespectatori tineri. Pe trei a venit Kanal D (130.000).

Digi TV a fost urmărită de 35.000 de telespectatori pe același interval. La Național Tv s-au uitat 30.000 de oameni.

Urmăriți Impact.ro și pe