Vești proaste pentru fanii Asia Express. Ce urmează să se întâmple cu emisiunea

Redacția IMPACT / 27.05.2020, 12:46

“Asia Express” nu e în pericol să fie desființată, dar nici bine nu se simte. Într-o lume afectată grav de pandemie, emisiunea cu una dintre cele mai mari audiențe de la Antena 1 se află într-o fază de redefinire.

Viitorul emisiunii “Asia Express” stă sub semnul întrebării

Pentru moment, filmările la “Asia Express” au fost suspendate din cauza imposibilității circulației internaționale.

„Se lucrează la tot felul de itinerarii, dar dacă nu se deschid granițele, nu ai cum să filmezi. Pregătirile și documentarea despre orașe, obiceiuri, mâncăruri și istorie durează foarte mult, trebuie să se ia legătura cu cei din țara respectivă, trebuie aprobări de la autoritățile din Asia. Este posibil să se decaleze filmările pentru 2020. Nu se renunță la idee, sunt niște contracte semnate. Este posibil să fie o schimbare de ultim moment, se duc negocieri cu vedetele ca să fie totul pus la punct”, au dezvăluit surse din Antena 1.

Sezonul al treilea al show-ului Asia Express a fost câștigat de echipa Sorin Bontea – Răzvan Fodor, care s-au luptat în finală cu echipa Speak – Ștefania. Echipa câștigătoare a fost apreciată pentru modul amuzant în care reușea să treacă peste toate obstacolele.

Emisiunea cu cele mai tari audiențe de la Antena 1 e în pericol din cauza pandemiei
Emisiunea cu cele mai tari audiențe de la Antena 1 e în pericol din cauza pandemiei

Audiența “Asia Express” a doborât și concurența

„Din clasa întâi, de când am luat premiul al doilea, nu am mai câștigat nimic…până acum! E al naibii de frumos să iei premiul întâi la orice vârstă, în orice. Dar experiența asta a fost mai mult decât poți să descrii în cuvinte! Mulțumesc, echipei de producție asiaexpressromania că m-ați făcut să accept aventura vieții mele!”, a scris Răzvan Fodor pe rețeaua socială Instagram.

Asia Express doboară, de obicei, recordurile de audiență, detronând-o chiar și pe veșnica ei rivală, Pro TV. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a ajuns și la 1,8 milioane de telespectatori într-o seară de difuzare, situându-se net deasupra Pro TV și Kanal D în preferințele publicului urban și tânăr.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI