Vedetele din România sparg o grămadă de bani de Black Friday. Iată cum ar putea arăta coșul lor de cumpărături

Vedetele din România sparg o grămadă de bani de Black Friday. Iată cum ar putea arăta coșul lor de cumpărături

De Black Friday putem face multe cumpărături la prețuri mici, iar majoritatea vedetelor din România profită de acest lucru. Nu se uită la bani și cumpără tot ce își doresc.

Vedetele din România sparg o grămadă de bani de Black Friday, pe lucruri…esențiale

De cele mai multe ori, vedetele stau geană pe site-urile de reduceri pentru a prinde cele mai bune oferte, reușind astfel să facă o afacere bună.

Dacă multe dintre vedete apelează la magazinele online pentru articole vestimentare, altele preferă gadgeturi, fiind pasionate de tehnologie.

Prezentatoarea ştirilor, Livia Graur, spunea că shopping-ul este una dintre pasiunile sale. Prin urmare este destul de interesată de fenomenul Black Friday.

“Anul trecut mi-am achiziţionat un laptop, pe care mi-l doream de mult.

Anul acesta, dacă găsesc o ofertă bună, mi-ar plăcea să-mi cumpăr un smartphone”,  a dezvăluit la un moment dat, vedeta Prima TV,  pentru Apropo tv.

Ernest urmărește ofertele de Black Friday

Ernest urmărește ofertele de Black Friday

De asemenea, Ernest de la Kanal D a declarat în urmă cu ceva timp că de Black Friday nu caută un produs anume.

Dacă ceva i se pare convenabil, pune în coș, fără să țină cont de preț.

Vedetele nu se uită la bani de Black Friday

De altfel, în coșul de cumpărături al vedetelor , de Black Friday, se găsesc parfumuri, telefoane, laptopuri, haine sau produse electrocasnice.

Black Friday 2019 sau „Vinerea Neagră” deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun și are loc anul acesta pe 29 noiembrie, în SUA.

Majoritatea magazinelor din România încep reducerile mai devreme, mai exact pe 15 noiembrie.

De asemenea,  perioada promoțiilor se poate prelungi inclusiv în weekend-ul ce urmează zilei de 15 noiembrie.

Printre produsele la care magazinul online oferă reduceri se numără televizoare, telefoane, laptopuri, produse din categoria Fashion și articole sportive, electrocasnice, accesorii pentru casă și grădina, produse de îngrijire personală pentru adulți și copii, mobilă, jucării și anvelope.

Când a început Black Friday în România

Termenul de „Black Friday” a apărut în anii ’60 în SUA, iar România a importat termenul în anul 2011.

Magazinele care au introdus conceptul de „Vinerea Neagră” au fost eMag și Flanco.

Ideea a fost preluată în anii următori de zeci de magazine online din România.