Vacanțe 2019 | Care sunt cele mai căutate destinații pe Google și cum te ajută motorul de căutare să alegi unde pleci

Alexandru Ioanid 27.08.2019, 16:11
Vacanțe 2019 | Care sunt cele mai căutate destinații pe Google și cum te ajută motorul de căutare să alegi unde pleci

Sezonul estival se apropie de final, dar asta nu înseamnă că nu mai există români care se uită după următoarea destinație sau chiar decid să plece în vacanța de vară spre sfârșitul perioadei clasice de concedii. Studiile arată că cele mai căutate destinații de vacanță sunt cele căutate cu ajutorul Google.

Românii caută multe pe Google: de la știri până la anunțuri de vânzare-cumpărare. Dar motorul de căutare e preferat și atunci când vine vorba de alegerea destinației de vacanță.

Cele mai căutate locuri pentru sezonul estival, după căutările pe Google, sunt Grecia, Turcia și Bulgaria, arată un studiu realizat de compania iAgency. Au fost analizate datele din perioada ianuarie 2018 – iulie 2019, iar rezultatee sunt surprinzătoare.

Cum își caută românii vacanța pe Google

Studiul realizat de compania iAgency arată că expresia după care se caută vacanțe pe Google este formată din cuvântul vacanțe + anul în care românii vor să plece. Spre exemplu, în perioada ianuarie 2018 – iulie 2018 au fost 122.400 de căutări pentru „vacanțe 2018”.

În aceeași perioada din 2019, au fost mai puține: doar 117.800 de căutări pentru „vacanțe 2019” – o scădere de aproximativ 4%. Numai că asta nu înseamnă că a scăzut interesul pentru vacanțe.

Poate însemna, susțin autorii studiului, că mulți români știau unde au de gând să plece și nu au mai căutat „idei de vacanță”. Vacanțele se caută, de regulă, la început de an.

Astfel, cele mai populare luni sunt: ianuarie cu peste 27.000 de căutări pentru „vacanțe 2019”, martie cu aproximativ 22.200 căutări și iulie, cu 8.100 de căutări. De obicei, iulie este luna în care cei mai mulți români sunt deja plecați în vacanță.

Cele mai populare destinații pentru români în sezonul estival

  •  Grecia cu cele mai căutate destinații: Thassos, Lefkada și Halkidiki
  • Turcia cu cele mai căutate destinații: Antalya și Kusadasi
  • Bulgaria cu cea mai căutată destinație: Nisipurile de Aur

Studiul mai arată o schimbare de trend: numărul de căutări online pentru destinațiile clasice a scăzut în 2019 față de 2018 cu până la 20%, însă a crescut pe destinații mai noi. Asta înseamnă că românii au început să aibă variante diversificate și sunt mult mai informați în materie de turism.

Urmăriți Impact.ro și pe