Grila de toamnă a postului din Pache Protopopescu a readus pe micile ecrane unul dintre show-urile îndrăgite de public, Masked Singer, o emisiune în care diferite vedete se ascund în spatele unor măști atractive. Cea de-a doua ediție a producției a venit însă cu o surpriză neplăcută pentru Pavel Bartoș și restul echipei, după ce joi seara, o nouă vedetă a fost demascată.
Show-ul demascărilor a revenit la Pro TV cu cea de-a doua ediție, în care o altă celebritate și-a ascuns identitatea sub masca unui Emoji. În ciuda așteptărilor, prezentatorul Pavel Bartoș și echipa de producție a emisiunii Masked Singer au avut parte de o surpriză neplăcută, după ediția de joi seara, de la Pro TV. Chiar dacă sub masca Emoji-ului a fost demascat cântărețul Carla’s Dreams, se pare că publicul nu a fost la fel de atras să îl descopere pe artist. Cele mai recente cifre arată că telespectatorii au preferat un alt program TV.
După ce debutul noului sezon al emisiunii Masked Singer a avut un succes răsunător, plasând postul Pro TV pe primul loc în rândul preferințelor publicului telespectator, cea de-a doua ediția a așezat postul de televiziune pe locul secund. Se pare că rivalul a reușit să cucerească telespectatorii cu serialul Adela, difuzat în intervalul orar al show-ului de la Pro TV.
Publicul român a preferat să se bucure de seriale joi seara, astfel că după buletinele de știri, telespectatorii s-au uitat într-un număr foarte mare la producția Pro TV, serialul de comedie „Las Fierbinți”. Noul episod, care a prezentat o nouă poveste din viața lui Bobiță, Firicel, Giani, Celentano și a restului sătenilor, a adus în fața micilor ecrane peste 1.7 milioane de telespectatori la nivel național. Postul Antena 1 s-a bătut cu rivalul Kanal D pentru locul al doilea, cu serialul Adela, care a fost difuzat de la 20:30 până la 23:00. Kanal D a avut Doctorul minune şi Bravo, ai stil!, la intersecţie cu Masked Singer şi Las Fierbinţi.
Din păcate, Pro TV nu a repetat schema de săptămâna trecută, astfel că postul nu a mai ocupat primul loc în rândul preferințelor telespectatorilor. În intervalul 21:30-23:30, românii au preferat Antena 1, peste 1, 1 milioane urmărind producția difuzată de postul trustului Intact la nivel național, care a reușit să fie apreciat și pe zona comercială. Pro TV a reușit să iasă învingător în fața rivalului său doar în mediul urban, cu 571.000 de telespectatori, față de 520.000 cât a reușit Antena 1 în același interval.