Rihanna a devenit cea mai bogată cântăreață din lume. Ce valoare atinge averea artistei

Stan Filon 05.08.2021, 10:37
Rihanna a devenit cea mai bogată cântăreață din lume. Ce valoare atinge averea artistei

Rihanna a devenit cea mai bogată cântăreață din lume! O spune chiar revista Forbes, care a calculat veniturile din muzică, dar și din celelalte afaceri ale cântăreței. Frumoasa mulatră are afaceri în domeniul frumuseții, dar are și un parteneriat cu celebrul brand Louis Vuitton.

Rihanna a devenit cea mai bogată cântăreață din lume

Așadar, Rihanna nu mai este doar o celebră cântăreață, ci și o femeie de afaceri foarte dibace. Revista Forbes a estimat averea celebrei cântărețe la nu mai puțin de 1,7 miliarde de dolari! Este astfel cea mai bogată cântăreață din lume, și ocupă locul 2 în topul celor mai bogate femei din showbizz, după celebra Oprah Winfrey, cu o avere estimată de 2,7 milioane de dolari.

Revista Forbes a luat în considerare, în calculele făcute, cele 50 de procente din compania Fenty Beauty ale Rihannei plus o participație de 30% la linia de lenjerie Savage X Fenty, nu doar banii generați de cariera sa muzicală de excepție.

Rihanna a devenit cea mai bogata cantareata din lume
Rihanna a devenit cea mai bogata cantareata din lume

Bani din lenjerie intimă și cosmetice

Așa s-a ajuns la o avere estimată la 1,7 miliarde de dolari. Dar de unde îi vin cei mai mulți bani? Ei bine, muzica este chiar pe ultimul loc, deoarece cea mai mare parte a banilor cântăreţei din Barbados vin din imperiului ei de cosmetice.

În 2017, Rihanna, pe numele ei Robyn Fenty, a lansat brandul Fenty Beauty în colaborare cu gigantul francez de lux Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH), care deţine jumătate din companie. ”Toată lumea o cunoaște pe Rihanna ca o cântăreață minunată, dar prin parteneriatul nostru de la Fenty Beauty, am descoperit un adevărat antreprenor, un adevărat CEO și un lider extraordinar”, a spus miliardarul Bernard Arnault, președintele și directorul executiv al LVMH.

Cântăreața a declarat că a fost hotărâtă să își creeze propria gamă de produse cosmetice, deoarece brandurile consacrate nu oferă o gamă completă de produse pentru toate tipurile de piele, așa că a văzut această oportunitate, pe care nu a ratat-o.

Urmăriți Impact.ro și pe