Reduceri uriaşe la Lidl în acest weekend. Românii vor da iama în magazine

Iancu Andreea 11.09.2021, 18:52
Reduceri uriaşe la Lidl în acest weekend. Românii vor da iama în magazine

Lidl, unul dintre cele mai apreciate lanțuri de magazine din România anunță reduceri uriașe în acest weekend. Catalogul ofertelor din magazine dezvăluie ce produse se regăsesc la un preț imbatabil zilele acestea. Clienții supermarketurilor vor aprecia faptul că o parte dintre articolele preferate de pe rafturile magazinului se află la preț redus.

Lidl anunță reduceri la mai multe produse, în acest weekend

Magazinele Lidl au anunțat în catalogul din acest weekend mai multe reduceri la o parte dintre produsele preferate ale clienților săi. Astfel, cei care își doresc să își facă unele cumpărături pentru perioada următoare pot profita de reducerile anunțate în magazinele Lidl. Ofertele sunt valabile doar sâmbătă și duminică, 11-12 septembrie, și vizează câteva dintre produsele ce se regăsesc în general pe rafturile magazinelor Lidl.

Clienții retailerului german vor putea achiziționa șuncă din piept de pui, marca Pikok, la prețul de 7,49 de lei pentru 500 gr. De asemenea, uleiul de măsline extravirgin „Delicato” se află în ofertă la prețul de 13,49 lei, sticla de 750 ml. Pe de altă parte, weekend-ul este perioada perfectă pentru pregătirea unei fripturi delicioase, astfel că oferta Lidl la ceafă de porc, fără os, feliată, este ideală, mai cu seamă că se află la prețul de 8,99 lei, pentru 500 gr. Și hârtia igienică Zewa Deluxe se regăsește la un preț atractiv, de numai 22,99 lei, pentru 16 role.

Lidl anunță reduceri uriașe în acest weekend
Magazinele Lidl anunță reduceri importante în aceste zile

Ce urmează să se întâmple cu retailerul german în acest an

Pandemia de Covid-19 a afectat serios mai multe sectoare financiare. Din fericire însă, industria alimentară nu a resimțit atât de intens efectele situației epidemiologice de la nivel global. Un studiu recent explică ce se întâmplă cu principalii actori din sectorul alimentar în perioada următoare. Astfel, raportul „Navigating the New Reality: Retail and Consumer”, realizat de strategy&, departamentul de strategie globală din rețeaua PwC, arată că industria va evolua.

Astfel, vom putea vorbi despre o majorare a VAB de 0,3 % în 2021 și de 0,8 % în 2022, după ce valoarea acestui indicator a scăzut cu numai 0,3% în 2020. De asemenea, analiștii din domeniu susțin că retailerii ar trebui să se aștepte la creșteri financiare în acest an, urmate de rezultate și mai bune în următorul an. Printre retailerii vizați de raportul publicat recent se numără și Lidl, unul dintre lanțurile de magazine de succes din România. Clienții din țara noastră apreciază ofertele pe care compania germană le propune săptămânal, iar acest fapt se regăsește și în vânzările pe care retailerul le observă, în ciuda pandemiei, care a afectat din punct de vedere financiar populația.

Urmăriți Impact.ro și pe
Iancu Andreea
Redactor online din 2013 și absolventă a UNIBUC, Facultatea de Litere, Specializarea Studii Europene. De asemenea, absolventă a cursurilor de Master din cadrul SNSPA, Facultatea de Comunicare și...