Pro TV vrea să dea lovitura cu noua emisiune. Aşa ceva nu s-a mai văzut pe celebrul post de televiziune

Iancu Andreea 17.03.2021, 13:06
Pro TV vrea să dea lovitura cu noua emisiune. Aşa ceva nu s-a mai văzut pe celebrul post de televiziune

Veste incredibilă pentru fanii Pro TV, după ce noua emisiune care ar urma să ruleze în program a fost anunțată. Publicul telespectator va fi surprins de o premieră pentru celebrul post de televiziune, dat fiind faptul că un astfel de show nu a mai fost prezentat până acum pe canalul TV.

Noua emisiune de la Pro TV își dorește să surprindă publicul cu un show experiment

Pro TV a anunțat că dă startul la înscrieri pentru noua emisiune ce urmează să intre în grila de producții ale postului. Oficialii din Pache Protopopescu se laudă cu un „un show experiment cu totul special”, potrivit protv.ro, pentru care publicul doritor se poate deja înscrie pe site-ul inscrierishow.protv.ro. Se pare că noua producție ar urma să reprezinte o premieră pentru Pro TV, care nu a mai realizat până acum emisiunii de tip „dating”, care să le propună participanților să-și găsească jumătatea. Așadar, Cupidon se mută în unul dintre platourile postului TV și speră nu doar să unească destinele unor viitori parteneri, ci și să atragă audiența.

„Iubirea este o știință, așa că noi iți oferim formula științifică perfectă, ca să-ți întâlnești partenerul potrivit. Gata cu singurătatea! Găsește-ți jumătatea!”, spun reprezentanții postului.

Show-ul Românii au talent, unul dintre cele mai îndrăgite programe de la Pro TV
Show-ul Românii au talent, unul dintre cele mai îndrăgite programe de la Pro TV

Postul TV este lider de audiență cu mai multe emisiuni din program

Competiția între posturile din grila de programe este una acerbă, însă Pro TV reușește cumva să câștige aproape de fiecare dată detașat. Două dintre cele mai îndrăgite emisiuni au reușit recent să pună postul pe primul loc la audiențe, după ce au fost înregistrate cifre record. Iar show-ul „Românii au talent” pare să dețină cheia succesului. Emisiunea a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe toată durata difuzării, înregistrând 12 puncte de rating pe segmentul comercial național, față de numai 9,9 puncte, cât a avut postul de pe locul al doilea. În total, 2,2 milioane de telespectatori din România au urmărit emisiunea, minutul 21:10 înregistrând un maxim de 2,8 milioane de telespectatori care urmăreau Pro TV.

Pe de altă parte, postul din Pache Protopopescu a cucerit publicul și cu alte producții ce oferă informații obiective și divertisment. În weekend-ul ce tocmai a trecut, emisiunile „România, te iubesc!”, „I like IT” și „Ce se întâmplă, doctore?” au urcat din nou Pro TV în topul audiențelor pe segmentele lor. Astfel, postul s-a bucurat să fie urmărit de cea mai mare parte a telespectatorilor români, în zilele de sâmbătă și duminică. Ancheta semnată de Cosmin Savu: „Gruparea criminală, brand de Capitală” a dus emisiunea „România, te iubesc!” în topul audiențelor pe toată durata difuzării. Postul a înregistrat 8,3 puncte de rating pe segmentul comercial național, față de 3,3 puncte de rating cât a avut postul de pe poziția a doua.

Urmăriți Impact.ro și pe
Iancu Andreea
Redactor online din 2013 și absolventă a UNIBUC, Facultatea de Litere, Specializarea Studii Europene. De asemenea, absolventă a cursurilor de Master din cadrul SNSPA, Facultatea de Comunicare și...