PRO TV a dat lovitura după ce „Românii au talent” a spulberat concurența. Vineri seara, românii au ales să se uite tot show-ul de talente de la Pro TV. Românii au talent a fost lider detaşat, cu cifre de două sau chiar de aproape cinci ori mai mari decât următoarele două posturi de televiziune, Kanal D şi Antena 1.
PRO TV a difuzat vineri seara emisiunea „Românii au talent”, în timp ce Antena 1 a pus la bătaie un film de acţiune cu actorul Liam Neeson, de fabricație recentă, respectiv din 2019.
Chiar dacă filmul „Ucis cu sânge rece“ a înregistrat audienţe mai bune decât cea de săptămâna trecută, „Now You See Me“, până la urmă a fost „executat” de serialul turcesc Zuleyha.
Show-ul de talente Românii au talent conduce topul audienţelor, adunând în faţa televizoarelor aproape 2,4 milioane de telespectatori. Cifre un pic mai mici decât ediţia trecută, în minus cu peste 200.000 de privitori, însă totuşi pe primul loc la distanţă.
Astfel, show-ul de la PRO TV continuă să aibă o audienţă dublă faţă de al doilea clasat, Kanal D, şi chiar de aproape cinci ori mai mare faţă de al treilea clasat, Antena 1.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]-Românii au talent (Pro TV): 2.370.000 de telespectatori
-Mă numesc Zuleyha (Kanal D): 1.359.000 de telespectatori
-Ucis cu sânge rece, cu Liam Neeson (Antena 1): 501.000 de telespectatori
Trebuie menționat faptul că interesul românilor pentru ştiri şi programe de tip breaking news a mai scăzut puţin în ziua de vineri la orele serii. Televiziunea de știri Realitatea Plus nu a mai intrat în primele zece cele mai urmărite televiziuni, însă România TV şi Antena 3 au fost în continuare cele mai urmărite posturi pe acest segment, la nivel naţional, având cifre asemănătoare.
-România TV – 275.000
-Antena 3 – 273.000
-Digi 24 – 130.000
Ordinea în clasament şi proporţia se menţine şi la oraşe. Românii au talent a fost pe primul loc, cu aproape 1,2 milioane de privitori, mai exact 1.181.000.
Serialul Zuleyha şi-a menţinut audienţa obişnuită, cu o medie de 583.000 de fani, iar aventurile lui Liam Neeson a ținut cu sufletul la gură 256.000 de români din mediul urban.
Antena 3 – 182.000
România TV – 162.000
Digi 24 – 86.000
Show-ul Românii au Talent şi-a menţinut poziţia în top şi pe segmentul de public comercial. Astfel, peste jumătate de milion de români de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani s-au uitat la Pro TV.