O fată de 19 ani și-a îmbogățit familia cu o idee genială. Afacerea părinților ei era în prag de faliment, dar acum se apropie de un milion de dolari

Ana Anitoiu 23.11.2021, 00:02
O fată de 19 ani și-a îmbogățit familia cu o idee genială. Afacerea părinților ei era în prag de faliment, dar acum se apropie de un milion de dolari

O fată în vârstă de 19 ani și-a îmbogățit familia, după ce i-a venit o idee genială. Afacerea părinților ei era în prag de faliment, dar acum se apropie de pragul de un milion de dolari datorită ei.

Ce idee i-a venit fetei de 19 ani

Înainte ca pandemia de coronavirus să ajungă și în Australia, la începutul anilor 2020, afacerea unei familii din cartierul australian The Rocks, Sydney, era în prag de faliment. Anterior, magazinul Sticky ce vinde acadele obișnuia să atragă oameni la vitrina prin care puteau fi văzuți angajații făcând dulciurile de la zero.

Însă, după ce pandemia de coronavirus a dus la închiderea frontierelor Australiei în martie 2020, Sticky, la fel ca alte afaceri ce se bazau pe turism, a pierdut aproape toți banii în doar câteva săptămâni.

Annabelle King, în vârstă de 19 ani, fiica proprietarului, David, în vârstă de 50 de ani, a început să publice pe TikTok, YouTube și Instagram clipuri cu angajații care lucrau la acadele.

”Sticky era cât pe ce să intre în colaps după ce pandemia de coronavirus i-a afectat vânzările. Disperată să schimb situația, am apelat la rețelele de socializare ca să salvez afacerea și a funcționat”, a spus tânăra.

O fata de 19 ani si-a imbogatit familia cu o idee geniala. Afacerea parintilor ei era in prag de faliment
Tanara de 19 ani

Rapperul Snoop Dogg, atras de clipurile cu magazinul

Datorită ei, afacerea familiei sale a devenit cunoscută în toată lumea, iar unele dintre clipuri au devenit virale și au fost distribuite de vedete printre care s-a numărat rapperul american Snoop Dogg. Astfel, magazinul de acadele a devenit mai profitabil ca oricând, cu un profit ce se apropie de un milion de dolari în acest an.

Părinții tinerei de 19 ani au deschis magazinul în 2011, după ce au renunțat la locurile lor de muncă în Drept și farmacie. Cei doi aveau un site dedicat, dar nu s-au gândit la salvarea cu care a venit fiica lor. Totuși, cei doi au avut încredere în tânăra de 19 ani și au împrumutat bani pentru a cumpăra camere de filmat. Deși primul live pe Facebook le-a adus doar 60 de urmăritori, aceștia nu au renunțat.

Cât timp petrece tânăra de 19 ani aplicându-și ideea

Cotul de pe TikTok al magazinului a atras peste un milion de urmăritori în prima lună după lansare, iar în prezent are cinci milioane de fani care îi urmăresc videoclipurile, conform Daily Mail. Datorită succesului de pe rețelele de socializare, magazinul a început să facă din nou angajări și își poate menține echipa de până acum, în loc să plănuiască disponibilizări.

”Îmi petrec aproape trei sferturi din săptămână făcând poze cu procesul de fabricare a dulciurilor pentru Instagram sau clipuri pentru TikTok și YouTube. Petrec între două și cinci ore pe zi transformând ceea ce am surprins în atelier în ceva interesant”, a povestit tânăra.

De asemenea, Annabelle face curățenie și servește clienții, care au început să se întoarcă în câteva sute, împachetează acadele și gestionează comenzile online. Însă, tânăra de 19 ani susține că salvarea magazinului a fost un efort de echipă.

Mica echipă produce 60 de kilograme de acadele pe zi și niciuna dintre ele nu rămâne nevândută, mai ales datorită clienților din Regatul Unit al Marii Britanii și din Statele Unite ale Americii. Vezi AICI cum câștigă o avere o adolescentă de 14 ani!

Urmăriți Impact.ro și pe
Ana Anitoiu
Cine sunt? Un om, înainte de orice altceva. Mi-am descoperit înclinația către scris pe vremea când n-aveam buletin. Mă fascina Eminescu și câștigam un concurs de poezii. La liceu, am lăsat...