Noul Mercedes-AMG SL 43: versiunea entry-level dispune de un motor de 2,0 litri cu 381 CP

Bogdan Bârliga 07.04.2022, 14:15

La finalul lunii martie 2022 a fost anunțat debutul vânzărilor pentru gama Mercedes-AMG SL și compania germană a decis să ofere și variantă considerată entry-level.

Noul Mercedes-AMG SL 43 nu mai are sub capotă un motor V8, dar păstrează spiritul AMG cu ajutorul unui propulsor ce integrează o serie de tehnologii din Formula 1.

Noul Mercedes-AMG SL 43: ce trebuie să știm

Noul Mercedes-AMG SL 43: versiunea entry-level dispune de un motor de 2,0 litri cu 381 CP

Acest cabrio oferă o configurație de 2+2 locuri și are o lungime de 4.705 milimetri, o lățime de 1.915 mm, o înălțime de 1.353 mm, iar ampatamentul este de 2.700 milimetri.

Plafonul pentru Mercedes-AMG SL este retractabil de tip soft-top și este realizat dintr-un material textil pentru reducerea greutății.

Noul Mercedes-AMG SL 43: versiunea entry-level dispune de un motor de 2,0 litri cu 381 CP

Deși avem o configurație cu patru locuri în partea din spate pot călători doar persoane cu o înălțime de maxim 1,5 metri.

Motor de 2,0 litri

Mercedes-AMG SL 43 este echipat cu un motor de 2,0 litri cu patru cilindri capabil să ofere 381 CP la 6750 rpm și un cuplu maxim de 480 Nm disponibil între 3250 și 5000 rpm.

Este pentru prima dată când un turbocompresor electric pentru gaze de eșapament este utilizat într-un vehicul de serie și această tehnologie provine din Formula 1.

Noul Mercedes-AMG SL 43: versiunea entry-level dispune de un motor de 2,0 litri cu 381 CP

Turbocompresorul este operat prin intermediul sistemului electric de 48 de volți, care alimentează și generatorul de pornire, iar acesta poate contribui pe perioade scurte în anumite situație de condus cu încă 14 CP la puterea totală.

Noul Mercedes-AMG SL 43: versiunea entry-level dispune de un motor de 2,0 litri cu 381 CP

Mercedes-Benz susține că motorul cu ardere răspunde mai rapid la apăsarea pedalei de accelerație prin utilizarea acestui turbocompresor electric, în timp ce experiența generală de condus este mai dinamică. În plus, electrificarea turbocompresorului permite un cuplu mai mare la turații mici.

Tracțiune spate și cutie automată cu 9 rapoarte

Noul Mercedes-AMG SL 43 merge pe rețeta clasică a modelelor sport: resursele de putere sunt direcționate spre puntea spate.

Noul Mercedes-AMG SL 43: versiunea entry-level dispune de un motor de 2,0 litri cu 381 CP

Dar cutia manuală de pe vremuri a fost înlocuită cu una automată AMG MCT 9G cu nouă rapoarte și acest cabrio de performanță reușește o repriză de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde, iar viteza maximă este 275 km/h.

Cele cinci moduri de conducere AMG – „Slippery”, „Comfort”, „Sport”, „Sport +”, „Individual”, și „RACE” sunt disponibile cu pachetul opțional AMG Dynamic Plus. Acest control integrat al dinamicii vehiculului extinde funcțiile de stabilizare ale sistemului ESP cu intervenții care sporesc agilitatea caracteristicii de direcție și în funcțiile suplimentare.

Numeroase posibilități de personalizare

Pentru că vorbim de un model Mercedes-AMG lista de opțiuni este una foarte lungă și pentru acest model este disponibil și programul de personalizare Manufaktur.

Noul Mercedes-AMG SL 43: versiunea entry-level dispune de un motor de 2,0 litri cu 381 CP

Sunt disponibile cel puțin 12 finisaje de vopsea, trei variante de culoare pentru acoperiș și câteva modele noi de jante cu dimenisiuni de până la 21 de inch.

 

 

Urmăriți Impact.ro și pe
Tags:
Bogdan Bârliga
Este editorul coordonator al secției Auto de pe Impact.ro. A început să lucreze în presă din anul 2002 și a experimentat mai multe domenii de activitate ( politic, social, economic) până...