Mircea Bravo, câștiguri fabuloase din Youtube. Suma pe care a încasat-o este de ordinul milioanelor

Elena Avramescu 23.08.2020, 12:42
Mircea Bravo, câștiguri fabuloase din Youtube. Suma pe care a încasat-o este de ordinul milioanelor

Mircea Bravo a devenit treptat unul dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România, succesul lui fiind comparat cu cel al lui Selly dar și a altor tineri din industrie. Astfel că a strâns 2,5 milioane de urmăritori pe Facebook și peste 860.000 de fani pe YouTube.

Mircea Bravo, câștiguri fabuloase din Youtube

După muncă, și răsplată. Astfel că după atâtea clipuri video amuzante și atâția fani strânși, nu este de mirare că și veniturile lui au crescut considerabil, mai ales că tot ce produce Mircea Bravo și echipa sa adună milioane de vizualizări, care ulterior se tranformă în bani.

În acest sens, Bravo Productions a bifat în decursul anului trecut o triplare a cifrei de afaceri. Mircea Bravo, sau Mircea Popa, pe numele său real, a devenit unul dintre cei mai cunoscuți vloggeri, asta datorându-se și bunicii „Lenuța din Chinteni”, care apare în multe clipuri de-ale sale.

Mircea Bravo, câștiguri fabuloase din Youtube
Mircea Bravo câștigă o avere din Youtube

Suma pe care a încasat-o este de ordinul milioanelor

Conform ultimului bilanț financiar depus de Bravo Productions, compania sa a avut în 2019 doar doi angajați, venituri de 1,8 milioane lei și un profit de 1,3 milioane lei. Însă în 2019 lucrurile au evoluat masiv, cifra de afaceri fiind de trei ori mai mare decât în anul precedent.

„În 2016 am hotărât să extindem gama de produse şi am realizat primele sketchuri. Mici filme în care e nevoie de cameramani, actori, scenariu scris dinainte etc. Ca orice lucru de care ne-am apucat, şi la sketchuri am vrut să fim cei mai buni şi să oferim urmăritorilor cele mai bune videouri.

Ne-am extins echipa şi am adus cel mai bun cameraman şi cel mai bun sunetist. Să fie o plăcere să te uiţi şi să asculţi videoul. Ştii când te zgârie la ureche sunetul la anumite sketchuri? Noi am spus că nu vrem chestia asta. Apoi, am adus şi oameni noi pe scenariu, adică pe idei. Un singur om nu poate să aibe în fiecare săptămână o idee tare de video.

Sunt sigur că nu toate videourile vă plac. E normal. Unele se adresează tinerilor sub 20 de ani, altele oamenilor de peste 30 de ani. Dar vreau să vă asigur că fiecare video e făcut ca să vă facă să râdeţi”, a spus Mircea Bravo pe pagina sa de Facebook.

Urmăriți Impact.ro și pe
Elena Avramescu
Este redactor Impact.ro. Absolventă a Colegiului Naţional ”Mihai Eminescu” din Buzău, precum şi a Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion din Bucureşti, Elena Avramescu...