Lovitură pentru Dacia. Câte puncte a primit maşina românească în ceea ce priveşte siguranţa activă

Stan Filon 14.04.2021, 11:16
Lovitură pentru Dacia. Câte puncte a primit maşina românească în ceea ce priveşte siguranţa activă

Dacia a primit o lovitură după testele de siguranță activă! Două modele fabricate la Uzinele Dacia au primit doar două stele din cinci posibile la capitolul siguranță activă, după testele EuroNCAP. Cum s-au descurcat modelele românești în ceea ce privește siguanța pasagerilor, vedeți în articolul de mai jos.

Două modele Dacia au fost testate de prestigioasa organizație EuroNCAP

Testele Euro NCAP reprezintă un standard al siguranței rutiere la nivel european și mondial și reprezintă un aspect de care tot mai mulți clienți țin cont atunci când se hotărăsc să achiziționeze un autoturism. Acestea au început să fie realizate din anul 1997, prin efortul comun al mai multor autorități naționale, precum Administrația Rutieră Suedeză, Departamentul de transport al Marii Britanii, Federația Internațională de automobilism și Comisia Europeană.

Euro NCAP are sediul la Bruxelles, Belgia, și este o organizație non-profit care invită producătorii de mașini să pună la încercare nivelul de siguranță al modelelor nou lansate, în mod voluntar. Așa s-a întâmplat și cu noile modele Dacia Logan și Dacia Sandero Stepway, care au fost supuse testelor recunoscute la nivel mondial.

Doua modele Dacia au fost testate de prestigioasa organizatie EuroNCAP
Doua modele Dacia au fost testate de prestigioasa organizatie EuroNCAP

Cum s-au descurcat modelele Dacia Logan și Dacia Sandero Stepway

Cele două modele românești au primit doar două puncte la capitolul singuranţă activă de la organizaţia EuroNCAP. Pe de altă parte, altfel s-au prezentat când a fost testată siguranța pasagerilor. Cele două autovehicule au fost evaluate cu 4 stele pentru siguranţa pasagerilor adulţi şi copii.

”Dacia este preocupată de clienţii săi şi de siguranţa lor şi, an după an, îmbunătăţeşte siguranţa modelelor sale. Ca rezultat, fiecare generaţie de vehicule este mai sigură decât cea anterioară. În termeni de asistenţă la condus, aceasta a fost dimensionată la nivelul corect cerut de clienţii noştri”, spun reprezentanții Dacia.

Uzinele Dacia au fost nevoite să oprească producția în mai multe rânduri anul acesta, din cauza pandemiei de coronavirus, dar și din cauza lipsei unor componente electronice care au fost fabricate într-un număr mai mic, tot din cauza pandemiei de coronavirus.

Așadar, producţia Dacia a scăzut cu 22% în primele două luni ale anului. Uzina a produs aproape 40.000 de unităţi după ce a fost închisă timp de trei zile din cauza pandemiei în februarie. Compania spune totuşi că satisface pe deplin cerinţele clienţilor.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...