Kaufland vine cu o propunere revoluționară pentru clienții din România. Oferta anunțată chiar astăzi

Cristian Cojocaru 15.02.2021, 15:32
Kaufland vine cu o propunere revoluționară pentru clienții din România. Oferta anunțată chiar astăzi

Magazinele încearcă să se mențină pe piață cu diferite oferte, acum în perioadă de criză. Lanțul de magazine Kaufland, a venit cu o propunere pentru clienții săi din România. Reprezentanții lanțului de magazine încearcă să își bucure clienții cu cele mai bune oferte de pe piață.

Kaufland vine cu o propunere inedită pentru clienții săi

Lanțul de magazine Kaufland vine cu un anunț inedit de ultimă oră la nivelul întregii țări. Acesta își continuă politica de ofertare și totodată de fidelizare a actualilor clienți cât și a potențialilor clienți. Cei de la Kaufland au gândit o campanie prin care să atragă tot mai mulți clienți. Astfel, românii se pot bucura de primirea unor vouchere gratuite de cumpărături dacă aleg să își facă achizițiile din lanțul lor de magazine.

Această campanie de ofertare a început de astăzi, când retailerul a intrat într-o nouă etapă a unui concurs de oferte. Reprezentanții Kaufland oferă clienților posibilitatea de a câștiga cupoane de cumpărături în valoare de o mie de lei fiecare. Condiția cu care vine Kaufland este ca acești clienți să își facă achizițiile din oricare magazin din țară și să scaneze Kaufland Card în varianta digitală la casă atunci când urmează să plătească produsele.

Prin această modalitate se califică pentru participarea la concurs. Clienții sunt înscriși automat în competiție și au șansa de a câștiga un voucher în valoare de o mie de lei fiecare.

Cardul Kaufland trebuie scanat la terminarea cumpărăturilor
Cardul Kaufland trebuie scanat la terminarea cumpărăturilor

Oferta valabilă pentru săptămâna aceasta

Hypermarketul Kaufland nu impune o condiție cu privire la suma minină de pe bonul fiscal. În acest fel, se elimină și obligația de săptămâna trecută. Atunci era prevăzuă o sumă minimă care trebuia cheltuită în cadrul magazinului. Pe durata concursului sunt oferite patru mii de vouchere către responsabilii magazinelor. Aceștia le vor înmâna voucherele clienților care au respectat condiția anterior menționată.

Valoarea maximă a cuponului nu va depăși suma de o mie de lei. Așadar, dacă un client va cheltui o sumă superioară prevăzută pe voucher, restul va fi completat de către el. Acest tip de promoție a fost lansat în urmă cu ceva timp. Diferența constă în faptul că în această săptămână nu este prevătuză obligația clientului de a achiziționa produse de o sumă minimă.

O altă diferență față de promoția anterioară este contravaloarea voucherului, care este mai mare. Kaufland reprezintă unul dintre cele mai mari hypermaketuri din țară. Strategiile lor de marketing au reușit  întotdeauna să știe cum să îi facă pe clienți să cheltuie banii pe produsele din Kaufland.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI