Kaufland România, amendă din cauza diferențelor de preț. Ce se întâmpla la raft și la casă

Ana Anitoiu 13.12.2021, 08:35
Kaufland România, amendă din cauza diferențelor de preț. Ce se întâmpla la raft și la casă

Kaufland România a primit o amendă din cauza diferențelor de preț. Un client luat prin surprindere de existența acestora le-a semnalat inspectorilor de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) ce se întâmpla la raft și la casă, astfel că retailerul german a fost sancționat contravențional.

Care dintre magazinele Kaufland România a primit amenda

Potrivit ANPC, această problemă ce a fost sancționată în prag de sărbători exista la magazinul din Cluj al retailerului german. Prețurile la raft erau diferite față de cele de la casa de marcat, astfel că oamenii care își făceau cumpărăturile acolo erau dezinformați. Mai exact, clienții puneau în coș produse la reducere pentru ca apoi să achite costul întreg.

Unul dintre clienții luați prin surprindere de această neregulă a făcut o plângere către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Această persoană a precizat că magazinul nu s-a aflat la prima abatere de acest gen.

„O mică victorie personală împotriva unui magazin care aplica standarde duplicitare. Nu doar de Black Friday. Au afișat un preț la raft cu discount și au încasat un preț mai mare la casă. Nu a fost singura dată, ci au fost constatări de mai multe ori, în ultimul an, din partea cunoscuților”, a spus clientul Kaufland România.

Kaufland Romania, amenda din cauza diferentelor de pret
Kaufland Romania, amenda de la ANPC

Ce a transmis ANPC despre magazinul Kaufland

În urma plângerii primite de la clientul Kaufland din Cluj, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a acționat imediat. Reprezentanții ANPC au decis că reclamația formulată de această persoană este întemeiată.

„Privind reclamația privind afișarea și încasarea unor prețuri diferite… Vă comunicăm că reclamația din 15.11.2021 este întemeiată, iar operatorul economic Kaufland România a fost sancționat contravențional cu amendă”, arată decizia ANPC.

Oficial Kaufland, despre o eventuală criză alimentară de sărbători

Recent, directorul de comunicare al companiei Kaufland România, Valeriu Hancaș, a spus că îngrijorările cu privire la o eventuală criză alimentară de sărbători nu sunt întemeiate. Oficialul a explicat că nu se va repeta episodul din martie 2020, atunci când românii au intrat în panică la ideea de carantină la domiciliu și au golit rafturile magazinelor.

„Nu se va mai repeta situația din martie 2020, când ne amintim cu toții ceea ce s-a întâmplat cu isteria aceea a cumpărăturilor, de rămăseseră rafturile goale. Și nu doar la noi, în România, ci și în alte multe țări. De data asta, situația e sub control și nu se pune problema vreunei noi crize de alimente!”, a spus reprezentantul Kaufland România pentru impact.ro. Vezi și cât a ajuns să coste masa de sărbători!

Urmăriți Impact.ro și pe
Ana Anitoiu
Cine sunt? Un om, înainte de orice altceva. Mi-am descoperit înclinația către scris pe vremea când n-aveam buletin. Mă fascina Eminescu și câștigam un concurs de poezii. La liceu, am lăsat...