Digi RCS-RDS, lovitură de proporții în România. Abonații trebuie să știe asta

Stan Filon 13.11.2020, 14:54
Digi RCS-RDS, lovitură de proporții în România. Abonații trebuie să știe asta

Clienții din România au săltat profitul Digi Communications și anul acesta! Veniturile grupului au înregistrat o creștere cu 8,7% în primele nouă luni, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, de la venituri de 874,6 milioane de euro, s-a ajuns la 950,6 milioane de euro.

Digi RCS-RDS a înregistrat p creștere cu 8,7% a veniturilor, anul acesta

„În ansamblu, Grupul Digi a obținut o performanță solidă în decursul celor nouă luni și în al treilea trimestru al anului 2020, în ciuda incertitudinilor generate de situația privind sănătatea publică. Deși impredictibilitatea a fost principala caracteristică a activității economice pe toate piețele în care este prezent grupul, operațiunile Digi pe aceste piețe au reușit să ofere rezultate excelente, ca o confirmare a nevoii în creștere de servicii de conectivitate, în toate sectoarele publice, în timpul pandemiei”, arată compania într-un comunicat de presă.

Motorul de creștere la nivel de grup pentru segmentul serviciilor fixe, atingând un nivel record al majorării numărului de unități generatoare de venituri (RGU) pentru serviciul pay-tv (în creștere cu 15%) și serviciile de internet fix (în creștere cu 17%).

Digi RCS-RDS si-a sporit veniturile cu 8,7%
Digi RCS-RDS si-a sporit veniturile cu 8,7%

Digi RCS-RDS s-a dezvoltat în plină pandemie

Operațiunile pe piața din România au continuat să fie în trimestrul al treilea principalul generator de venituri în cadrul grupului (62% din totalul veniturilor), de servicii (71% din totalul RGU) și cu o contribuție semnificativă la EBITDA consolidată (76% din totalul EBITDA).

Grupul a obţinut o creștere cu 12% a numărului de RGU, până la 17,7 milioane de la 15,8 milioane, la 30 septembrie 2019. Astfel, numărul de servicii pe principalele segmente au ajuns la 5,6 milioane RGU (pay-tv), respectiv 4,1 milioane RGU (internet fix). Serviciile de comunicații mobile au atins 6,2 milioane RGU.

Digi RCS-RDS a investit în continuare și și-a dezvoltat rețeaua, în plină pandemie de coronavirus, iar proiectele mari nu au fost neglijate nicio clipă.

”Primele 9 luni din 2020 au arătat capacitatea companiei și a echipelor noastre de a gestiona riscurile și dificultățile într-o perioadă imprevizibilă, concentrându-ne pe proiecte și obiective majore. Având în vedere importanța serviciilor de comunicații electronice în timpul perioadei de carantină, am continuat să dezvoltăm rețelele și am investit în soluții tehnologice pentru a furniza servicii de o calitate constant optimizată.

Le mulțumim clienților noștri pentru încrederea și loialitatea arătate. Actuala bază de clienți este o dovadă a calității excepționale a serviciilor Digi. Suntem încântați că, în ultimele 12 luni, am adăugat aproape 2 milioane de servicii noi în portofoliul nostru”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Digi Communications N.V.

Dezvăluiri inedite despre bani și propuneri indecente!
Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...