Desert delicios de plăcintă rusească de brânză. N-ai mai mâncat așa ceva!

Daria Petrescu / 19.04.2020, 08:45
Desert delicios de plăcintă rusească de brânză. N-ai mai mâncat așa ceva!

Plăcinta rusească de brânză este un preparat ușor de facut, dar și foarte delicious. Aveți nevoie de doar câteva ingrediente, pentru a pregăti un desert apreciat de întreaga familie. Mai jos, aveți lista de ingrediente necesare, dar și modul rapid de preparare. Mai mult, puteți afla ș ice beneficii inportante are brânza de vaci.

Ingrediente:

500 g brânză de vaci
5 linguri smântână
3 ouă
4 linguri zahar brut
4 linguri griș
o mână buna chips de cocos
merișor confiat
un vârf cuțit sare

o lingură ulei de cocos

Mod de preparare:

Amestecă într-un bol grisul și smântână și lasă-le deoparte pentru 25-30 minute. Mixează ouăle împreună cu zahărul până când zahărul e diluat și amestecul și-a dublat volumul.

Brânza de vaci bine scursă paseaz-o cu un blender până când este cremoasa și fină. Pune grisul cu smântână și omogenizează.

Adaugă ouăle mixate și amestecă de sus în jos, ușor, cu o lingură. Tot acum adaugă și fulgii de cocoș și merișoarele. Ungem vasul aparatului cu uleiul de cocoș atât pe fund cât și pe laterale. Turnam compoziția și nivelam.

În timpul coacerii este recomandat (la deserturi, nu la alte moduri de preparare) să deschidem capacul de câteva ori pentru a ieși aburul format.

O lăsăm să se răcească tot în aparat și, cu o mișcare fermă, o răsturnăm pe un platou. O servim fie pudrată cu zahăr, fie cu o cupa de înghețată deasupra sau c-o lingură cu smântână.

Beneficiile brânzei de vaci

Calciul și vitamina D găsite în produsele lactate, în special în brânza de vaci, reduc riscul de apariție a cancerului de sân.

-O cercetare efectuată pe o perioadă de 16 ani, a constatat că, în cazul femeilor aflate în premenopauză, nivelul calciului și al vitaminei D au contribuit la reducerea riscului de cancer mamar.

-Una dintre cele mai mari beneficii ale brânzei de vaci este cantitatea mare de proteine ​​de cazeină găsite în ea.

-Se crede că laptele de vacă conține cea mai mare cantitate de proteine ​​de cazeină din diferite tipuri de lapte.

-Cantitatea de proteine ​​conținută în brânza de vaci este ideală pentru vegetarieni în furnizarea acestora cu cantitatea necesară de proteine ​​zilnice.

-Calciul este unul dintre elementele majore asociate laptelui și produselor lactate.

Beneficiile alimentelor bogate în calciu includ întărirea oaselor și pierderea în greutate.

-Cantitatea de calciu din brânza de vaci este de 8% din valoarea recomandată zilnic.

-Calciul ajută la construirea oaselor puternice pe parcursul copilariei și al maturității.

-Consumul de alimente bogate în calciu în timpul sarcinii și în anii următori este util, mai ales în prevenirea osteoporozei și a cancerului de colon.

-Brânza de vaci este o sursă bună de magneziu. În corpul uman, cea mai mare parte a magneziului este concentrată în oase.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI