De unde vine peștele de la Kaufland. Ce se întâmplă, de fapt, în drumul de la producător la raft?

Mihnea Tălău 19.07.2023, 14:32
De unde vine peștele de la Kaufland. Ce se întâmplă, de fapt, în drumul de la producător la raft?

Kaufland este unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de hipermarketuri din România, iar pragul magazinelor sunt trecute zilnic de un număr mare de clienți. La mare căutare este peștele, aliment tot mai căutat de cumpărători. De unde provine peștele de pe raftul magazinelor Kaufland este, acum, foarte ușor de aflat.

Poți ști cu exactitate de unde provin produsele din coșul tău

Prin intermediul unui cod QR plasat pe ambalajele anumitor produse marcă proprie, poți ști exact de unde provin produsele din coșul tău de cumpărături.

Cu ajutorul „fTrace” găsești informații detaliate despre toate produsele mărcilor private – K-Classic , K-FavouritesK-Bio, sau K-to go.

Introdu numărul șarjei/grupului sau al lotului produsului tău în rubrica „GTIN/LOT” de mai jos pentru a afla mai multe informații despre produsul tău. În funcție de produs, vei găsi unul dintre aceste numere lângă data limită de consum. Dacă nu îl găsești, poți introduce codul GTIN din 13 cifre, care este afișat sub codul de bare.

Peștele înghețat care a revenit la viață, cum a fost posibil: explicația științifică

Reprezentanții supermarketului recomandă ca decât să introduci manual codul, este mai ușor prin scanarea codului QR cu smartphone-ul tău, deoarece informațiile necesare sunt transmise direct.

Investiții pe plan local de peste 300 milioane de euro

Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile din 2022, când, în termeni de CAPEX, retailerul a alocat 315 milioane de euro pentru achiziționarea sau modernizarea activelor fixe.

Kaufland România a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 16,01 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent. Rezultatul plasează Kaufland România pe locul al doilea în clasamentul celor mai mai jucători activi pe piața locală, după Lidl România. Pentru 2023 retailerul estimează un avans double digit în termeni like-for-like (excluzând impactul magazinelor noi deschise în 2023).

În anul financiar 2022, Kaufland a avut o contribuție totală de 2,38 de miliarde de euro (Valoare Adăugată Burtă) în economia locală, ceea ce reprezintă apriximativ 1% din PIB-ul României.

În 2022, compania a colaborat cu peste 3.300 de furnizori, dintre aceștia 2.600 de furnizori fiind din România.

Urmăriți Impact.ro și pe
Mihnea Tălău
Mihnea Tălău. Redactor la impact.ro. Dedicat presei încă din 1998. Am o diplomă în Drept, un „mic” masterat și o scoală de jurnalism. Am avut norocul și onoarea de a face parte, în...