Dacă stai pe Instagram, trebuie să știi asta: schimbarea care te va supăra maxim

Gabriel Peneș 06.10.2022, 15:50
Dacă stai pe Instagram, trebuie să știi asta: schimbarea care te va supăra maxim

Dacă stai pe Instagram, trebuie să știi că nu vei scăpa nici aici de afluxul tot mai mare de reclame. Deși nu duce lipsă de mesaje publicitare, Meta, compania ce deține Instagram, a decis să extindă zonele cu reclame și în alte secțiuni. Iar asta se întâmplă după prima scădere a veniturilor trimestriale din istoria companiei deținută de Mark Zuckerberg.

Dacă stai pe Instagram, trebuie să știi asta

Instagram va fi și mai „înzorzonat” cu reclame decât până acum. Asta, ca să știi ce te așteaptă cât de curând, dacă obișnuiești să folosești această rețea socială. După prima scădere a veniturilor trimestriale din istoria companiei, Meta vrea să „dreagă busuiocul” afișând mai multe reclame în propriile produse și în special în Instagram.

Instagram este deja plin cu foarte multe reclame în feed-ul principal, însă, platforma deținută de Meta va afișa, în curând, reclame și în cadrul altor secțiuni. În primul rând, brandurile pot deja să cumpere reclame ce vor fi afișate în secțiunea Explore. Acestea se vor diferenția de conținutul obișnuit prin dimensiune, ocupând spațiul a patru imagini.

Meta a anunțat o serie de alte actualizări pentru produsele sale publicitare. Unele dintre acestea vor afecta Instagram. În primul rând, compania va încerca reclame cu realitate augmentată atât în ​​fluxul de conținut, cât și în Stories. Meta sugerează că brandurile le-ar putea folosi pentru a le permite oamenilor să testeze mobilierul virtual în casa lor sau să privească mai atent o mașină.

Schimbarea care te va supăra maxim

În plus, compania experimentează noi formate pentru reclame în Facebook și Instagram Reels. Acestea includ un format „post-buclă”, adică reclame care se pot închide cu o durată cuprinsă între patru și zece secunde, care sunt redate după un Reel.

După ce anunțul se termină, Reel-ul se va reda din nou. Compania testează, de asemenea, reclame tip carusel de imagini, pe care este posibil să începeți să le vedeți în partea de jos a Facebook Reels începând de astăzi. În plus, brandurile vor avea acces la o bibliotecă gratuită de muzică pentru a fi folosită în reclamele Reels.

Numărul de reclame pot fi diferit pentru fiecare persoană. Este posibil să vedeți sau nu mai multe dintre ele, dar cel puțin vor apărea în locuri în care nu erau prezente înainte.

„Numărul de reclame de pe platformă variază în funcție de modul în care oamenii folosesc Instagram. Monitorizăm îndeaproape sentimentele oamenilor – atât pentru reclame, cât și pentru comercialitatea generală”, a declarat un purtător de cuvânt al Instagram pentru Engadget.

 

 

Urmăriți Impact.ro și pe
Gabriel Peneș
- Născut în 1966, absolvent de Istorie, lucrez în presă din 1996       -    Redactor, playtech.ro, 23.06.2021 -       -     Redactor, playsport.ro, 16.01. 2021 - 03.06....