Cum arată și cât costă cel mai scump Smart TV scos la vânzare pe eMag?

Daria Petrescu 02.05.2020, 21:59
Cum arată și cât costă cel mai scump Smart TV scos la vânzare pe eMag?

Televizor Smart Android OLED Sony BRAVIA este unul dintre cele mai scumpe televizoare, pe care eMag le are la vânzare online. Deși prețul a fost mult mai mare, acesta a suferit o reducere semnificativă. Extrem de performant, Smart TV-ul scos la vânzare  are 194.4 cm, 77AG9 și  4K Ultra HD.

Cel mai scump smart tv de la eMag: Televizor Smart Android OLED Sony BRAVIA, 194.4 cm, 77AG9, 4K Ultra HD

Smart tv-ul costă 38.080 Lei, cu o reducere de la 47, 600 de lei și poate fi achiziționat de pe site-ul eMag.ro.

Descriere

Televizor Smart Android OLED Sony BRAVIA, 194.4 cm, 77AG9, 4K Ultra HD Descoperiți detaliile, așa cum a intenționat creatorul.

Vedeți cum combinat cel mai puternic procesor de imagine X1™ Ultimate cu Pixel Contrast Booster™ și cu filosofia noastră unică MASTER Series pentru a aduce intenția creatorului la realitate într-un mod ingenios.

Imaginea și sunetul sunt în perfectă armonie. Cu o putere de procesare de neegalat, procesorul de imagini X1™ Ultimate detectează sutele de obiecte de pe ecran și îmbunătățește inteligent luminozitatea, detaliile și culorile, astfel încât tot ceea ce vizionați să fie clar, luminos și incredibil de realist.

Televizor Smart Android OLED Sony BRAVIA
Televizor Smart Android OLED Sony BRAVIA

Bazându-se pe procesorul de imagini X1™ Ultimate, acest televizor combină negrul profund și culorile naturale ale tehnologiei OLED cu funcția Pixel Contrast Booster™ pentru un contrast îmbunătățit al culorilor și luminozitate ridicată.

Tot ceea ce vizionați prinde viață, cu detalii fine și culori intense. La fel că într-o sala de concerte, sunetul va învăluie din diferite direcții, grație tehnologiei Acoustic Surface Audio+™.

Două elemente de acționare și două subwoofere puternice oferă un sunet multidimensional care va scufundă într-o experiență de divertisment cu totul nouă.

Despre eMag

eMAG este o companie din România care se ocupă cu vânzarea online de:

-echipamente și componente IT, electronice, electrocasnice, articole de îngrijire personală

– produse auto, articole sportive, cărți, muzică, filme

-produse pentru casă și grădină, petshop, articole pentru copii.

În luna iulie 2012, fondul de investiții Sud African Naspers a avut afaceri anuale la nivel global de peste 5 miliarde de dolari în media. De asemenea, comerț electronic și internet. Acesta achiziționează 70% din acțiunile eMag, iar Iulian Stanciu rămâne în continuare managerul general al companiei.

În iunie 2014, ultimul dintre fondatorii companiei, Radu Apostolescu, a renunțat la acțiunile deținute.  Respectiv 8,4% din acțiunile eMAG, acestea fiind preluate de către Iulian Stanciu și de grupul Naspers. Astfel Iulian Stanciu deține 25,8% din eMAG, iar grupul Naspers 74,2%.

În 2013, eMAG a preluat agenția de marketing digital Conversion Marketing. În 2015, eMAG a achiziționat Fashion Days, platformă online de fashion. Și-a extins astfel, oferta de produse și în zona articolelor de îmbrăcăminte.  În aprilie 2016, eMag a preluat competitorul PC Garage

Urmăriți Impact.ro și pe