Ultima lună de iarnă i-a prins pe români tot în fața televizoarelor. Ce televiziune conduce topul audiențelor?
Românii încă își petrec mult timp în fața televizoarelor. Show-uri precum Românii au Talent (Pro TV), Asia Express (Antena 1), serialul Las Fierbinți (Pro TV), Imperiul leilor (Pro TV) sau iUmor (Antena 1) au fost și sunt cele care generează audiență constantă.
Pentru luna februarie 2020, în intervalul prime-time, adică (19:00-23:00), la nivel național Pro TV s-a impus drept lider de audiență, arată datele furnizate de Pagina de Media.
Postul de televiziune care a fost recent cumpărat de miliardarul ceh Petr Kellner, cu 2,1 miliarde de dolari își păstrează poziția de lider, cu o medie de peste 1,6 milioane de privitori.
Pro TV a fost prima opțiune și pentru publicul din mediul urban. Postul a cunoscut și pe acest segment o creștere, cu o medie de 833.000 de telespectatori, seară de seară, de-a lungul lunii februarie, mai transmite aceeași sursă.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Locul secund a fost ocupat de Antena 1, care inițial fusese depășită de Kanal D în luna ianuarie. Astfel, Antena 1 a ajuns în februarie la o medie de aproape 1,2 milioane de persoane. Show-ul vedeta care a propulsat Antena 1 pe cel de-al doilea loc în topul audiențelor a fost Asia Express, difuzată în intervalul de prime-time, în zilele de luni, marți și duminică.
Kanal D a ocupat poziția cu numărul trei în clasamentul audiențelor TV din luna februarie a acestui an. Postul a coborât de la 1,3 milioane de telespectatori, în ianuarie, media în prime-time, la 1,1 milioane de telespectatori, în februarie.
O depreciere a cunoscut și postul de televiziune România TV, de ordinul a câteva mii de persoane. La polul opus, televiziunea care a cunoscut un salt spectaculos a fost Digi Sport 1. Postul cu cea mai mică audiență înregistrată de-a lungul lunii februarie a fost postul de muzică VH1.