Cum a reușit Cristina Bâtlan de la Imperiul Leilor să transforme o afacere cu pantofi la un super-business românesc de 16 milioane de euro

Daria Petrescu 26.01.2021, 15:24
Cum a reușit Cristina Bâtlan de la Imperiul Leilor să transforme o afacere cu pantofi la un super-business românesc de 16 milioane de euro

Cristina Bâtlan este fondatoarea brandului de încălțăminte Musette și unul dintre Leii care vor face parte din show-ul „Imperiul Leilor”, difuzat în curând la Pro Tv. Emisiunea este una dintre cele mai așteptate, mai ales în rândul antreprenorilor, dornici să își pună pe picioare o afacere sau aflați la început de drum. Cristina a intrat în lumea afacerilor de la 19 ani, iar de atunci, lucrurile au mers din ce în ce mai bine pentru ea. Iată cum a reușit să transforme o afacere cu pantofi la un super-business românesc de 16 milioane de euro.

Cristina Bâtlan este fondatoarea celebrului brand Musette

Atunci când și-a dat seama că nu va profesa niciodată ca avocat, meseria pentru care s-a pregătit, Cristina a intrat în afaceri. Avea doar 19 ani și toată încrederea că va reuși. La început, aceasta a dezvoltat o afacere cu material textile.

Peste ani, ea a pus bazele grupului Musette – cel mai important brand românesc de încălțăminte, cu care de altfel a și dat lovitura pe piața românească.

În prezent, Musette are o echipă de peste 500 de membri, două fabrici, 28 de magazine în țară și străinătat. De asemenea, are o cifră de afaceri de peste 16 de milioane de euro.

Cristina Bâtlan  a făcut recent primele declarații despre participarea ei la Imperiul Leilor. „Aș vrea să investesc într-o companie sau afacere în care nu ar trebui să mă preocup neaparat de bunul mers, ci să vin ca business angel, să întâlnesc oameni care știu cum se face lucrul acesta și să-l facă bine.

Mă reinventez permanent, așadar,  am nevoie de inspirație în business-ul meu actual, dar și în viața mea de zi cu zi”, a spus fondatoarea Musette.

Cristina Bâtlan a dezvăluit la Ştirile ProTV ale dimineţii câteva detalii din noul sezon

„Au început filmările, candidaţii şi proiectele sunt extraordinare. Oamenii vin cu idei inovative”, spune Cristina Bâtlan

Cristina Bâtlan este una dintre cele mai de succes femei din România

“Mă preocupă cel mai mult zona sustenabilităţii. Caut idei inovatoare, caut parteneri, oameni capabili să-şi ducă ideile la bun sfârşit. Ideea valorează 10%, punerea în practică 90%.”

Cum și-a început Cristina Bâtlan cariera

Cristina Bâtlan și Roberto au achiziţionat prima fabrică de genți. Se întâmpla în 1995. Pentru că era pasionată de pantofi, afacerista s-a reorientat către această direcție. A pariat și a pariat bine, pentru că afacerea ei a devenit una dintre cele mai de succes.

La începutul anilor 2000, Musette s-a deschis în București Mall și magazinul Unirea. Marfa era adusă din Italia şi Spania, dar era mereu nemulţumită de termenele de livrare, de marfa primită, de preţurile ridicate. Apoi, aceasta a luat decizia de a vinde stocul către un alt retailer și a mai cumpărat o fabrică în Capitală.

Pentru a fabrica pantofi de lux, a vândut utilajele vechi și le-a înlocuit cu unele noi. Au urmat luni de zile de teste şi sute de pantofi distruşi, dar şi satisfacţiile reuşitei. Magazinele Musette s-au deschis în orașele mari din țară, ajungând la peste 20.

Cristina Bâtlan a devenit director de creaţie şi a început să coordoneze o echipă impresionantă formată din designeri italieni şi francezi.

Cu un succes impresionant, se întâmplă să aflăm despre brandul Musette, în revistele cunoscute de fashion, cum ar fi Harper`s Bazaar, Marie Claire, Elle sau Cosmopolitan, scrie life.ro.

Urmăriți Impact.ro și pe