CNAIR, informație de ultimă oră. Se închide circulația pe Centura Capitalei, în zona Bragadiru

Elena Avramescu 24.06.2022, 15:14
CNAIR, informație de ultimă oră. Se închide circulația pe Centura Capitalei, în zona Bragadiru

Veste proastă pentru șoferi. În această noapte, pentru un interval de o oră, se va închide circulația pe DN 6, pe raza localității Bragadiru. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că sâmbătă, în intervalul orar 00:00 – 01:00, traficul rutier va fi închis pe DN 6, sectorul cuprins între km 11+040 – 12+040, pentru montarea pasarelei pietonale la km 10+440.

CNAIR, informație de ultimă oră

În plus, pe toată perioada închiderii circulației, traficul rutier se va desfășura pe următoarele rute ocolitoare:

– DN 6 km 13+500 – DJ 401A (Clinceni – Domnești) – DJ 602 (Domnești) – DN CB – București

– DN 6 km 13+500 – DJ 401A (Vârteju – Măgurele – str. Atomiștilor) – DN CB – șos. București – Măgurele.

Aceste lucrări se realizează în cadrul proiectului „Amenajare bretea de legătură, DN 6 – DN CB la pasaj pe DN 6, km 10+678”.

Pasajul Unirii a fost închis

Cel mai circulat pasaj din București, pasajul Unirii, a fost închis după ce a intrat în reabilitare până la începutul lunii septembrie, timp în care șoferii vor fi nevoiți să folosească rute alternative sau să circule pe deasupra. Pasajul Unirii este cel mai circulat pasaj din București – zilnic, aproximativ 60.000 de mașini trec pe acolo.

Renovare Pasaj Unirii 1
Renovare Pasaj Unirii

„Vom realiza placarea acestei structuri cu materiale de foarte bună calitate, astfel încât să nu mai fim în situația, așa cum a fost în cursul acestui an de cel puțin trei ori, ca Inspectoratul pentru Situații de Urgențe să oprească circulația”, a spus Daniel Băluță, primarul Sectorului 4.

„Mai mult, în premieră pentru acest gen de construcţii în ţara noastră, în pasaj se va monta un sistem performant de ventilaţie, cu o capacitate mare, pentru extragerea noxelor şi asigurarea unui aer curat. Şi tot în premieră, în urma lucrărilor, în Pasajul Unirii nu vom mai avea probleme la utilizarea telefoanelor, întrucât vor fi montate amplificatoare de semnal GSM.

Construit în anii 1986-1987, cu o lungime de aproximativ 800 de metri şi o lăţime de 14 metri, Pasajul Unirii a primit un verdict îngrijorător încă din anul 2017, în urma unei expertize tehnice care a arătat faptul că unul dintre cele mai tranzitate pasaje rutiere subterane din Capitală se află într-o stare avansată de degradare. Mai exact, această construcţie este încadrată în clasa stării tehnice IV – nesatisfăcător, ceea ce înseamnă că prezintă deficienţe serioase la structura de rezistenţă, care pun în pericol viaţa a sute de mii de oameni din Sectorul 4 şi nu numai. Potrivit celor mai recente date de trafic, tunelul este traversat zilnic de circa 60.000 de maşini”, a mai precizat primăria.

În acest sens, traficul rutier în zonă a fost reconfigurat, iar șoferii pot să tranziteze Piața Unirii doar pe deasupra pasajului, iar polițiștii propun următoarele rute alternative: Bd. Dimitrie Cantemir – Bd. Mărășești – Bd Mircea Vodă – Bd. Corneliu Coposu – Bd. I.C. Brătianu; Bd. Dimitrie Cantemir – Bd. Mărășești – Bd Mircea Vodă – Bd. Hristov Botev – Bd. Carol I – Piața Universității; Calea Victoriei – Spl. Independenței – Piața Unirii – Bd. Dimitrie Cantemir; Str. Buzești – Str. Berzei – Str. Vasile Pârvan – Splaiul Independenței -Bd. Libertății.

Recomandare Video Impact.ro
Urmăriți Impact.ro și pe
Elena Avramescu
Este redactor Impact.ro. Absolventă a Colegiului Naţional ”Mihai Eminescu” din Buzău, precum şi a Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion din Bucureşti, Elena Avramescu...