Ce este marketingul afiliat și cum să faci afaceri pe internet. În ce trebuie să investești

Trăim în era digitală și majoritatea afacerilor se derulează pe internet și cu ajutorul internetului. Mulți antreprenori au simțit oportunitatea uriașă și au decis că pot derula o afacere de succes.

Marketingul afiliat pare un instrument de neînțeles la început, dar odată priceput modul în care funcționează, totul devine simplu. Prin intermediul unei platforme, mai mulți antreprenori au decis să intermedieze relația dintre magazine și branduri și cei care le pot răspândi mesajul.

Internetul e peste tot și, mai mult decât orice, e mediul în care se pot măsura cel mai bine rezultatele investițiilor în publicitatea online. Așa a apărut marketingul afiliat, potrivit Digi24.

Ce este marketingul afiliat și cum se poate investi inteligent pe internet

Antreprenorii care au mers deja în această direcție și se ocupă de marketingul afiliat susțin că brandurile nu au cum să dea greș.

Practic, ce poate să facă un brand prin intermediul nostru este să găsească generatori de vânzări online sau oameni capabili să amplifice puterea mesajului. El (n.red. – brandul/compania) ce trebuie să facă este să îşi definească un procent din vânzări pe care doreşte să îl plătească pentru publicitate. Şi partenerii pe care îi vor găsi prin intermediul platformei, îl vor promova

Dorin Boerescu, antreprenor

Cât se câștigă din marketingul afiliat

Cei care promovează brandul în mediul online se numesc influenceri sau afiliați. Ei sunt creatori de conținut, fie că vorbim de texte scrise, de clipuri video sau audio sau fotografii.

Imaginea brandului e creată și apoi distribuită prin intermediul acestui conținut. Din punct de vedere al comisionului, acesta poate varia între 1 şi 20% în funcţie de politica fiecărui brand.

În prezent, linkurile produselor prin marketing afiliat au început să fie acceptate şi de reţelele de socializare, adică se poate face promovare inclusiv prin intermediul Facebook.