Practicile marilor lanțuri de magazine, uneori înșelătoare, nemulțumesc toț mai mulți clienți care le trec pragul. Fenomenul nu se manifestă doar în România, ci și în străinătate. Astfel, un client german al unui cunoscut lanț de supermarketuri a cumpărat o sticlă de lapte care, cel puțin conform etichetei, avea un litru.
În momentul în care a ajuns acasă, însă, bărbatul a decis să verifice dacă în respectivul recipient era într-adevăr un litru de lapte și a ajuns la concluzia că magazinul își păcălește clienții.
Bărbatul a turnat laptele într-un recipient gradat, clientul a ajuns la concluzia că în cutie erau puțin peste 800 de mililitri, deși a plătit pentru un litru de produs, scrie ziarulromanesc.de.
„Cum le explici așa ceva clienților care își cumpără laptele de la tine de ani de zile?”, întreabă clientul revoltat.
Clientul a reclamat situația prin e-mail pe 28 martie, dar nu a primit niciun răspuns. Cu toate acestea, magazinul a reacționat pe Facebook, reprezentanții acestuia cerându-i adresa de e-mail și promițând că persoanele responsabile pentru această situație vor fi sancționate.
Clientul a cerut de la Kaufland o explicație, prin e-mail, dar nu a primit un răspuns din 28 martie, explică el. Discounterul a reacționat pe Facebook, i-a cerut adresa de email și i-a promis că îl va pune să răspundă pe responsabilul cu managementul clienților.
Consumatorii sunt înșelați sistematic? Sună cam exagerat. Este foarte posibil ca nu tot conținutul cutiei de lapte să fi ieșit din Tetrapak. Un utilizator suspectează că eroarea s-ar putea datora și altui factor: „Este calibrat paharul tău de măsurat?”, întreabă utilizatorul. Dar fără răspuns.
Înșelarea consumatorilor a fost descoperită la Lidl în toamna trecută . Angajații au vorbit într-un documentar prezentat la televiziunea germană despre trucurile discounterului.