Carmen Grebenișan de la Asia Express, decizie bombă. A costat 250.000 de euro

Andrei Cezar 13.08.2020, 11:31

Carmen Grebenișan de la Asia Express este pe cai mari. După câteva luni de relație cu Alex, farmacistul care i-a furat inima și cu care s-a cuplat imediat după participarea la emisiunea de pe Antena 1, sexy-bloggerița a scos din buzunar un sfert de milion de euro pentru o locuință de lux din Capitală. 

Carmen Grbenișan, achiziție de 250.000 de euro

Carmen Grebenișan și Alex Militaru formează un cuplu din luna februarie. Farmacist de profesie, tânărul și-a asumat încă de la început relația cu blondina. Cei doi au fost surprinși împreună la munte, în compania mai multor prieteni comuni.

În ultimele luni, relația lor a ajuns la un punct în care nu mai pot sta unul fără celălalt. Ea fiind din Cluj, iar el din București, cei doi îndroăgostiți au decis că este momentul să locuiască împreună. Așa se face că sexy-bloggerița a hotărât să se mute în Capitală, acolo unde a făcut o achziție uriașă. Pe timp de pandemie, Carmen Grebenișan a cumpărat un penthouse într-o zonă extrem de bună din oraș, potrivit Cancan.

Și pentru că banii nu sunt o problemă, blondia a scos din buzunar nu mai puțin de 250.000 de euro în schimbul locuinței.

Carmen Grebenișan de la Asia Express, decizie bombă. A costat 250.000 de euro
Carmen Grebenișan de la Asia Express, decizie bombă. A costat 250.000 de euro

Carmen Grebenișan și Alina Ceușan, femei de afaceri și bloggerițe de succes

Cele două prietene foarte bune au devenit cunoscute prin intermediul blogurilor lor în care vorbeau despre trendurile în materie de stil vestimentar și despre diferite trucuri de make-up. Ulterior, cele două și-au lansat propriul business: au creat un brand de costume de baie.

“E mai dificil decât mă așteptam. Ne-am împiedicat de foarte multe chestii care ne-au tras înapoi. Am zis că avem la îndemână toată unealta asta de social media, ne va fi mult mai ușor să ne propagăm, dar ne-am lovit de alte chestii pe care le învățăm din mers. Vrem să creăm ceva mult mai mare și brandul este unul de nișă. Nu producem în «masă» și vrem să mergem foarte mult pe partea de internațional, pentru că prinde mult mai tare”, a povestit Carmen Grebenișan în urmă cu ceva timp.

Urmăriți Impact.ro și pe