Carantina la români, varianta din Giurgiu. ”Călcăm pe gândaci și pe molii”

Rădulescu Valentin 03.04.2020, 21:37
Carantina la români, varianta din Giurgiu. ”Călcăm pe gândaci și pe molii”

Mai mulți români care au venit din zonele galbene și roșii prin vama din Giurgiu au fost carantinați în hoteluri. Dar condițiile pe care le oferă statul român la unul dintre acestea au ajuns subiect de nervi și glume pe internet din partea celor nevoiți să domicileze în el pentru 14 zile.

Carantina la români, varianta din Giurgiu

Hotelul Sunny se află în apropierea Punctului de Trecere a Frontierei Giurgiu. Acesta a fost ales de către autorități pentru a le oferi cazare oamenilor introduși în mod automat, în carantină, odată cu venirea în țară. Doar că situația acolo nu este cum ar trebui să fie, iar condițiile oferite pentru carantinare nu sunt deloc acceptabile. Gândacii se plimbă prin cameră, iar moliile le distrug hainele oamenilor izolați. Mai multe imagini cu moliile și gândacii care mișună prin hotel au devenit virale pe internet.

„Sunt peste tot, călcăm pe ei, pe gândaci și pe molii, e prăpăd, ne mănâncă de vii”, ,„Îi vezi în orice colț te uiți, pe pereți, îți intră și în rucsac. Ia uite, ăsta e barosan, e cât degetul. Vai, mamă!” sunt cuvintele pe care cetățenii le rostesc în timp ce filmează condițiile mizerabile.

Carantina la români, varianta din Giurgiu. ”Călcăm pe gândaci și molii”
Carantina la români, varianta din Giurgiu. ”Călcăm pe gândaci și molii”

Cine deține hotelul?

Hotelul Sunny aparține familiei directorului general al Regionalei DRDP Craiova, din cadrul CNAIR, pe nume Laurențiu Bogdan Bratu. În urmă cu ceva timp acesta a mai ocupat funcții în administrarea firmei pe care o are în subordine cu hotelul. În perioada anilor 2016-2017 deținea asigurarea hranei pentru asistații DGASPC Giurgiu. Contractul a fost pierdut din motive politice, precum a susținut atunci Bogdan Bratu.

Firma lui a mai fost implicată într-un scandal, legat de mâncarea pe care o oferea în regim de catering. Serviciul a fost suspendat de când a început pandemia cu noul virus, pentru câteva săptămâni, de către inspectorii DDSVSA și ANPC Giurgiu. Până în prezent, nu a putut fi contactat nici un reprezentant al hotelului sau al autorităților locale pentru a vorbi despre condițiile oferite românilor veniți din zonele galbene și roșii prin Vama Giurgiu.

Urmăriți Impact.ro și pe