Black Friday 2020. Ce măsuri de siguranță au luat comercianții în plină pandemie

Stan Filon 12.11.2020, 09:25
Black Friday 2020. Ce măsuri de siguranță au luat comercianții în plină pandemie

Black Friday 2020. Comercianții se așteaptă la vânzări destul de mari de Black Friday, care va avea startul chiar de mâine. Dar cum s-au pregătit comercianții pentru vânzări record în plină pandemie de coronavirus? Ei bine, siguranța angajaților este foarte importantă, așa că s-au luat măsuri severe.

Ce măsuri de siguranță au luat comercianții în plină pandemie, de Black Friday

Unii comecianți au făcut două echipe de angajați care nu se întâlnesc între ele. Cu toții lucrează cu mănuși, cu măști de protecție, pentru a nu răspândi virusul, în cazul în care îl au. “Am împărţit echipa în două echipe care nu se întâlnesc. Toată lumea lucrează cu mănuşi, lucrează cu măşti. Oricum, o carte durează 2-3 zile până ajunge la destinatar. Este împachetată, nu există şansa să se transmită virusul prin intermediul cărţilor”, a declarat pentru Pro TV Laura Țeposu, fondator magazin online.

Alții și-au făcut un …stoc de angajați, pentru scenariul apariției virusului printre muncitorii activi. “Faţă de Black Friday de anul trecut avem o echipă mult mai mare. Echipele de logistică au un buffer de 10% în depozit, dacă există un caz vor fi izolaţi toţi colegii din jur. Din acest buffer luăm o echipă nouă pentru a-i înlocui pe cei care stau în carantină”, a declarat pentru aceeași sursă Robert Berzea, reprezentantul unei platforme online.

Masuri de siguranta luate de comerciantii in plina pandemie, de Blck Friday
Masuri de siguranta luate de comerciantii in plina pandemie, de Blck Friday

Stocuri de mărfuri, dar și de angajați

Cu toate că pandemia de coronavirus nu ju slăbește deloc, comercianții se așteaptă la vânzări foarte mari, la fel ca în fiecare an, chiar dacă nu vom mai vedea puhoaie de oameni în magazine. Vânzările se vor muta în principal pe internet.

“Oamenii au renunţat la deplasări, concedii, ieşiri în oraş şi decid să investească mai mult în confort, fie că vorbim de home&deco sau fashion, fie că vorbim de tehnologie necesară pentru munca de acasă, pentru şcoala de acasă”, susține Florinel Chiș, director executiv Asociaţia Română a Magazinelor Online.

Numărul de magazine online integrate într-o platformă de e-commerce a crescut cu 25% de la începutul pandemiei, iar aşteptările pentru Black Friday sunt mari. ”Pe baza datelor de până acum, aşteptăm creşteri de peste 40% în luna noiembrie. La noi, cei care cumpărau din online erau într-un procent mult mai mic şi din cauza asta se simte mult mai puternic această trecere către online”, a declarat Arthur Rădulescu, director general platformă e-commerce.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...