O situație ce stârnește revoltă, dar în care, din păcate, ajung prea multe persoane din România. Mai mulți pensionari din Baia Mare au povestit cum au fost păcăliți. Au crezut că primesc un telefon gratuit, însă când a venit momentul să achite factura lunară, s-au trezit cu datorii de plată. O femeie în vârstă de 79 de ani a mărturisit că nu își poate permite să achite din pensia pe care o primește.
O campanie s-a încheiat cu mai multe reclamații de înșelăciune. Oamenii au crezut că primesc un telefon mobil gratuit, însă s-au trezit buni de plată.
O femeie în vârstă de 51 de ani a povestit cum a ajuns să scoată din buzunar o sumă aproape dublă față de cea pe o plătea în mod normal pentru serviciile de telefonie mobilă.
Totul a început când a fost abordată, într-un magazin din Baia Mare, de o reprezentantă a companiei de telefonie, care i-a promis un telefon gratis, dacă acceptă să își prelungească contractul.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]„Am fost abordată de o doamna aparent foarte drăguță, care îmi oferea un telefon gratuit, fără implicarea unor costuri suplimentare. Așa îmi spunea, dar uimirea mi-a fost mare când am vrut să plătesc factură telefonică zilele acestea aveam în plus aproximativ 100 de lei”, a povestit femeia, potrivit Adevărul.
În momentul în care a văzut că are de plătit aproape o sută de lei în plus la factura lunară, s-a dus la magazin pentru a cere explicații. Acolo a aflat că majorarea- o parte din ea, de fapt – reprezenta rata la telefonul despre care i se spusese că este gratuit.
„Mi s-a spus că este rată pentru telefonul care de fapt fusese promis gratuit. Au spus că nu se modifică absolut nimic. În plus, pe factură apărea rata 27 de lei. Atunci mă întreb ce semnifică restul, până la 97 de lei”, a continuat ea.
Femeia este conștientă că a semnat o prelungire a contractului cu încă doi ani, ceea ce înseamnă că, în acest moment, nu are foarte multe opțiuni.
Cu toate astea, a decis să se adreseze Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Maramureș, unde a și depus o reclamație.
„Chiar dacă am semnat un contract fără a citi cu atenție, chiar dacă nu ni se va face dreptate, măcar să oprim aceste înșelătorii”, mai spune ea.
Din nefericire, femeia nu este singura victimă a campaniei. În aceeași situație se află și o pensionară în vârstă de 79 de ani.
„Alături mai era o bătrânică de 79 de ani care pățise la fel. Întrebând pe cei ce erau în cadrul acestui magazin de ce se permit aceste înșelătorii într-o companie – totuși renumită – ni s-a spus că sunt veniți de la București cei ce fac aceste contracte ”, a dezvăluit femeia pentru sursa citată.
După ce și-a împărtășit experiența în mediul online, mai multe persoane au răspuns, în secțiunea de comentarii, spunând că au fost păcălite în același mod.
Pensionara în vârstă de 79 de ani a explicat că avea un abonament în valoare de 54 de lei pe lună, însă acum trebuie să scoată din buzunar 175 de lei.