Anunţul făcut de Lidl. Succes uriaş pentru retailerul german

Ana Anitoiu, Ștefan Olteanu 28.03.2021, 17:42
Anunţul făcut de Lidl. Succes uriaş pentru retailerul german

Lidl a anunțat că a înregistrat un succes uriaș în anul 2020, în ciuda crizei pe care a generat-o pandemia de coronavirus. Discounterul german a reușit să își majoreze cifra de afaceri în ritmul anilor anteriori.

La ce sumă uriașă au ajuns afacerile Lidl în anul 2020

Lidl n-a fost doborât și nici măcar încetinit de anul izbucnirii pandemiei de coronavirus. Afacerile retailerului german s-au apropiat de 12,5 miliarde de lei în anul 2020. În anul 2019, acesta obținuse afaceri de aproape 10 miliarde de lei.

”Rezultatele au fost bune şi am reuşit să trecem cu bine peste provocarea din 2020. Criza a venit din multe direcţii, dar avantajul e că nu suntem ca un vapor mare şi greoi, ci ca o barcă ce se poate adapta rapid şi asta ne-a ajutat în 2020“, a spus Frank Wagner, executivul german care conduce operaţiunile locale ale grupului.

Anuntul facut de Lidl. Succes urias pentru retailerul german
Magazin Lidl

Frank Wagner: ”Am reușit să menținem trendul ultimilor ani”

Anterior, executivul german afirmase că în cazul în care evoluția din primele luni ale anului 2020 se va menține, Lidl ar putea deveni chiar lider de piață, peste Carrefour şi Kaufland. Însă, acum, Frank Wagner așteaptă ca toți competitorii să anunțe ce rezultate au obținut în anul izbucnirii pandemiei de coronavirus.

”Până nu se publică oficial nu ştim dacă suntem lider. Trebuie să vedem ce au făcut competitorii. Noi am reuşit să menţinem trendul ultimilor ani. Poziţia în sine (locul întâi în piaţă – n.red.) e importantă, dar focusul e să ajungem la cât mai mulţi clienţi. Faptul că noi creştem semnificativ peste piaţa este deja un feedback bun”, a spus Frank Wagner.

Salariile la Lidl s-au mărit. Câți bani iau acum salariații angajatorului german

De altfel, salariile la Lidl s-au mărit. Un manager de magazin LIDL câștigă 5300 de lei net, iar un casier încasează un salariu de 3000 de lei, la care se adaugă, de asemenea, unele bonusuri. Mai multe detalii, AICI!

Lidl are 310.000 de angajați, dintre care 80.000 de persoane lucrează în cele 275 de sucursale pe care retailerul german le are deschise în România. În plus, celebrul lanț de hypermarketuri nemțești operează în 32 de țări de pe Glob, ceea ce înseamnă aproximativ 11.200 de magazine.

Lidl, schimbare benefică mediului

De la începutul lunii martie, clienții magazinelor Lidl primesc un bon de cumpărături “mai rezistent și mai prietenos cu mediul”. Acesta este făcut din hârtie termică albastră fabricată fără coloranți chimici, certificată FSC, provenind din “silvicultură sustenabilă”.

De asemenea, noul tip de bon este rezistent la apă, grăsimi și lumină solară, astfel că nu își pierde lizibilitatea sau celelalte proprietăți fizice odată cu trecerea timpului. Clienții Lidl care doresc să recicleze bonul o vor putea face, alături de alte deșeuri din hârtie. Această decizie de a schimba tipul de bon, dar și cea de a elimina plasticul folosit pentru gruparea rolelor de hârtie, fac parte din strategia ”REset Plastic” a Grupului Schwarz, prin economisirea a 30 de tone de plastic, în fiecare an, la nivelul întregului gigant.

Urmăriți Impact.ro și pe
Ana Anitoiu
Cine sunt? Un om, înainte de orice altceva. Mi-am descoperit înclinația către scris pe vremea când n-aveam buletin. Mă fascina Eminescu și câștigam un concurs de poezii. La liceu, am lăsat...