Lanțul de magazine care deschide și în România. Prețurile sunt de nimic, vor fi probleme pentru Lidl sau Mega Image

Stan Filon 25.02.2021, 14:26
Lanțul de magazine care deschide și în România. Prețurile sunt de nimic, vor fi probleme pentru Lidl sau Mega Image

Un lanț de magazine din Germania amenință puternic celelalte magazine care își desfășoară activitatea în România, după ce a decis să deschidă mai multe astfel de unități în țara noastră. Prețurile practicate de acest gigant de retail sunt foarte mici!

Un magazin cu produse foarte ieftine vine în România

Lanțul de magazine TEDi este unul foarte popular în Germania, mai ales pentru prețurile practicate. Produsele vândute de acest gigant de retail costă doar un euro! Ei bine, acest lanț de magazine va fi prezent și în România, după cum anunță profit.ro.

Rețeaua a fost lansată în 2004 de grupul Tengelmann, unul dintre cele mai mari din comerțul global, care a facilitat și intrarea Lidl în România, vânzându-i, în 2010, cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Recent, Tengelmann a adus în România și brandul Kik. Astfel, la începutul anului 2018, Profit.ro a anunțat în premieră intrarea în România a retailerului german Kik Textilien, aflat printre primii zece cei mai mari furnizori pentru sectorul de retail din Germania, cu circa 3.400 de magazine în Europa, dintre care 2.600 de unități în Germania.

Un magazin cu produse foarte ieftine vine in Romania
Un magazin cu produse foarte ieftine vine in Romania

2400 de magazine în Europa

Între timp, Kik s-a extins în România cu mai multe unități. Alături de discounterul Kik din domeniul textilelor, Tengelmann mai are în portofoliu brandul babymarkt și magazinele OBI DIY. OBI a intrat în România în 2008, dar a închis afacerea în aprilie 2015.

Compania TEDi a fost fondată ca o ramură a filialei textile Tengelmann KiK și vinde articole de uz casnic, de petrecere, de bricolaj, de papetărie, electrice și jucării, precum și produse farmaceutice și cosmetice. Vor fi probleme astfel pentru Lidl sau Mega Image, pentru că prețurile vor fi mai mici pentru aceste produse la TEDi. Însă e vorba doar de acest segment de produse, pentru că TEDi nu comercializează mâncare.

În decembrie 2020, Tengelmann și-a vândut acțiunile la TEDi într-o operațiune complexă cu grupul H.H, cele două afaceri germane de familie hotărând astfel să se despartă și să acționeze individual după 25 de ani de colaborare. În cadrul acestei tranzacții, Tengelmann va achiziționa acțiunile deținute în prezent de grupul HH la discounterul KiK, iar grupul HH va achiziționa cota de 30% a grupului Tengelmann la TEDi. Tranzacția va fi finalizată la 30 aprilie 2021.

Rețeaua germană TEDi, cu sediul social la Viena (Austria), are peste 2.400 de magazine și aproximativ 20.000 de angajați în Germania, Austria, Marea Britanie, Slovenia, Slovacia, Spania, Croația, Italia, Polonia și Cehia.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI