În aceste vremuri greu încercate pentru traficul aerian, compania aeriană Wizz Air vine cu o veste bună pentru turiști, anunțând că va introduce trei noi rute din Bucureşti şi cinci aeronave în plus la baza din România, în acest fel putând să preia chiar și pasagerii Blue Air. Anunțul a fost făcut miercuri de către Evelin Jeckel, Acting Network Office în cadrul Wizz Air.
„Cererea a crescut foarte mult în România în ultimele zile şi astfel am alocat încă cinci aeronave bazei noastre din Bucureşti, care va ajunge la un total de 17 aeronave. Ele vor veni începând cu luna octombrie şi vor adăuga frecvenţe mai multe pe rutele noastre din 9 septembrie”, a declarat Evelin Jeckel, Acting Network Office în cadrul Wizz Air, într-o conferinţă de presă la Bucureşti.
În acest sens, Wizz Air urmează să lanseze trei rute noi din data de 2 decembrie, din Bucureşti, către Praga, Atena şi Larnaca, astfel că va creşte frecvenţa pe rutele interne, adăugând astfel 2,6 milioane de locuri în piaţă şi va crea 250 de joburi, într-o perioadă în care era mare nevoie de locuri de muncă.
„Am făcut toate acestea în ultimele 24 de ore. Monitorizăm permanent ce se întâmplă în piaţă, avem planuri pregătite şi le putem pune în practică pe măsură ce lucrurile se întâmplă în piaţă. Reacţionăm imediat”, a mai spus Evelin Jeckel.
Wizz Air a decis să se implice în scandalul generat de Blue Air, promițând că va prelua cetățenii blocați în aeroport dacă cererea o să fie prea mare.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]„Sunt în acest sector de de 7 ani şi ne aşteptam să se întâmple acest lucru din 2016, era o situaţie care atârna în aer. Suntem pregătiţi să preluăm cererea. Dacă va fi o cerere, o vom prelua”, a declarat Evelin Jeckel.
Atunci când a fost întrebată dacă Wizz Air este în pericol să ajungă în aceeaşi situaţie ca Blue Air, Jeckel a ținut să spună că nu este cazul de așa ceva, deoarece compania este stabilă din punct de vede financiar.
„Avem o lichiditate de 1,6 miliarde de euro, suntem prudenţi financiar şi ne facem planurile precaut. În cazul nostru, 5% dintre zboruri au fost anulate, iar pasagerii fie primesc o rezervare nouă la următorul zbor, pot solicita rambursare sub formă de bani sau credit de companie, care este 120% din valoarea rambursării.
Rambursarea se face în şapte zile. A fost o vară dificilă pentru toate companiile din perspectiva lanţului de aprovizionare şi facem tot ceea ce ne stă putinţă să ducem toţi pasagerii, cu toate impedimentele externe”, a mai spus aceasta.
În plus, pentru a putea ajuta și mai mult pasagerii aflați la nevoie, Wizz Air a pus în vânzare de marţi seară bilete la tarife speciale pentru pasagerii Blue Air, bilete pe care le va suplimenta dacă situaţia se va agrava.
În prezent, compania aeriană operează mai mult de 1.000 de rute către 52 de ţări, iar în România, operează în jur de 200 de rute către 21 de ţări, cu 8 baze în toată ţara, 32 de aeronave şi 1.400 de angajaţi.