Volkswagen face o schimbare inutilă la mașinile sale, că poate o să uiți de scandalul emisiilor poluante Dieselgate

Stefan Daniel 24.08.2019, 14:00
Volkswagen face o schimbare inutilă la mașinile sale, că poate o să uiți de scandalul emisiilor poluante Dieselgate

Volkswagen va face o schimbare la mașinile sale, dar o laudă mai mult decât ar trebui. Va fi o modificare aproape inutilă pentru consumatori, dar este necesară pentru a schimba imaginea proastă cu care s-a ales în ultimii ani, din cauza scandalului Dieselgate. Modificarea urmează să o vezi la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie, dar un reprezentant al companiei germane a dat deja câteva indicii, ca să nu te țină în suspans. În cazul în care chiar îți pasă de „noutate”.

Volkswagen încearcă tot felul de tertipuri ca să-i facă pe clienți să uite de scandalul emisiilor poluante

Volkswagen face o schimbare inutilă la mașinile sale, că poate o să uiți de scandalul emisiilor poluante Dieselgate
Volkswagen își schimbă logoul, dar n-o să-ți dai seama

Nu mai este nicio îndoială. Problema Dieselgate și-a lăsat o amprentă puternică asupra companiei germane. Chiar dacă paguba de un miliard de euro nu s-a simțit atât de tare în „buzunarul” producătorului, la capitolul imagine, n-a dat deloc bine.

Și tocmai această imagine încearcă acum compania să o schimbe, așa că începe cu logoul firmei. Producătorul auto german a anunțat că Volkswagen va avea din luna septembrie al logo pe mașinile sale. Stai liniștit, schimbarea va fi aproape insesizabilă, la fel cum au fost și schimbările precedente făcute la acest logo.

Odată cu lansarea mașinii sale electrice ID 3, compania vrea să adopte și un stil nou, „mai tânăr, mai digital și mai modern”.

Cum va arăta noul logo al Volkswagen

Volkswagen face o schimbare inutilă la mașinile sale, că poate o să uiți de scandalul emisiilor poluante Dieselgate
Viitorul Volkswagen ID 3

Deocamdată nu avem o imagine clară cu viitorul logo, dar Jochen Sengpiehl, directorul de marketing al Volkswagen, a dat câteva indicii cu privire la design. Eu consider că va fi mai plictisitor ca niciodată, dar e doar un logo, doar companiei îi pasă cel mai mult de el.

Astfel, se va renunța la efectul 3D al celor două litere V și W din componența logo-ului în favoarea unui design bidimensional, cunoscut în lumea digitală drept flat.

Literele V și W vor fi integrate în continuare într-un cerc, însă nu se vor mai atinge. Pe modelele constructorului, logo-ul va fi alb pe un background negru, în timp ce viitoarele modele de performanță GTI vor avea o versiune roșie a logo-ului.

Simultan cu noul logo, Volkswagen va opera o mică schimbare și în culorile oficiale ale constructorului. Pe lângă alb și albastru închis, o nuanță de albastru deschis va deveni de asemenea una dintre culorile oficiale ale mărcii.

Noul logo îl vei vedea și la modelul Golf din a opta generație.

Vezi și ce oferte are producătorul prin programul Rabla Clasic.

Urmăriți Impact.ro și pe